Avatar billede suulut_sdj Juniormester
06. oktober 2023 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

object

hvordan får jeg customerNumber frem fra dette Object i php?
Jeg har lavet dette udtræk via var_dump($cvr)
stdClass Object ( [collection] => Array ( [0] => stdClass Object ( [customerNumber] => 11111111 [currency] => DKK [paymentTerms] => stdClass Object (
[address] => Testvej 25 [balance] => 0 [dueAmount] => 0 [corporateIdentificationNumber] => 22222222
[city] => København N [country] => Denmark [email] => xxx@xxxxxx.xx [name] => testfirma [zip] => 2200 )))
Jeg vil gerne have customerNumber ud og har brugt: echo $cvr->customerNumber; men der udskrives intet til skærmen.
hvordan får jeg eks. vis customerNumber frem fra dette Object i php?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. oktober 2023 - 13:56 #1
$cvr->collection[0]->customerNumber;

(vistnok)
Avatar billede suulut_sdj Juniormester
06. oktober 2023 - 15:19 #2
Sådan, det var det der skulle til :-)
havde også forsøgt mig med $cvr->collection->customerNumber;
Men det er selvfølgelig  $cvr->collection[0]->customerNumber; da søgningen kun indeholder et array :-)