Avatar billede ps76 Forsker
23. oktober 2023 - 18:03 Der er 3 kommentarer

mystisk besked på whatsapp

Fik nedenstående besked i dag på whatsapp.Jeg svarede kort tilbage at når der ikke engang var navn eller anden ID som afsender så kunne de godt glemme det - hvorefter jeg blokerede afsenderen. Men var det nu dumt? Kan jeg have udsat mig for et eller andet ved overhovedet at svare? Nummeret var tilsyneladende fra Wyoming, USA; men det kan man nok ikke regne med passer...

"Greetings, I hope this message finds you well. We have a simple online job opportunity that doesn't require prior experience and can be done in your spare time. If you're interested in earning some extra income with minimal effort, please reply to this message, and I'll provide you with more details on how to get started."
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2023 - 20:55 #1
altid direkte i spam - besvar ikke (da de så ved, at der er en aktiv person bag)
Avatar billede ps76 Forsker
23. oktober 2023 - 21:39 #2
Jo, men det fik jeg så gjort inden jeg nåede at tænke over det...Har som sagt blokeret nummeret nu. Tænker egentlig at de nok har travlt med at svare alle dem, som har udtrykt interesse i dette "jobtilbud"...
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2023 - 07:48 #3
de samler kun adresser, og sælger dem i puljer til andre spammere.