Avatar billede Peter Praktikant
26. november 2023 - 20:58 Der er 2 kommentarer

efter reinstal fryser pc ved cs2 og fx youtube

Hej herinde, jeg har købt en brugt pc af en ven idag, den virkede 100% da jeg hentede den og testede den hos ham, tog den med hjem og geninstalleret hele pc, derefter kan jeg ikke åbne youtube spille cs2 eller andet som kræver grafik kort?

har opdateret driver osv,
kan ikke finde ud af det med bios, men kan det være problemet?
kan godt køre en benchmark test uden problemer.

håber nogen kan hjælpe mig :)

- Peter
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. november 2023 - 21:33 #1
Siden du nævner YouTube fryser, kunne det tænkes at det er din internetforbindelse der driller.
Er der i øvrigt tale om en stationær eller en bærbar? Formoder at der er installeret Win 10.
Avatar billede Peter Praktikant
27. november 2023 - 15:51 #2
youtube fryser kun når selve videoen skal afspille, så fryser browser.
og når jeg fx skal åbne et spil fryser spillet og svare ikke.

har nu prøvet div driver fra asus men kan ikke få lov at installere vga driver da den siger mit system ikke opfylder minimums kravene?