Avatar billede Emma bech Praktikant
08. januar 2024 - 03:15 Der er 2 kommentarer

Glemt film navn

Leder efter en film, jeg ik har set i mange år men kom i tanke om den. Kan slet ik huske navnet men håber i kan hjælpe da jeg søgte efter hjælp kom jeg her ind på,
Filmen handler om en pige i den her ene scene hun prøver flyve så hun tager en pakply og springer ud ender så med hun får hjernerystelse, senere hen i filmen propper hendes lillesøster ærter op i næsen som hun ik kan få ud, vil gæt på filmen forgårer i 1967 omkring
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
08. januar 2024 - 05:40 #1
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
11. januar 2024 - 07:39 #2
Havde jeg ret?

Madicken på Junibakken og Du er skrupskør, Madicken kan ses gratis på filmstriben.dk (bibliotekernes online filmudlån)
Du skal bare have et login (samme som når du låner bøger)