14. januar 2024 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

er jeg hacket på facebook

haj jeg har en virksomhedsprofil på facebook som jeg er Admin på
og her i dag fik jeg en besked i min
Meta Business Suite app med beskeden

Vigtig meddelelse:

Din Facebook-side er planlagt til permanent sletning på grund af et opslag, der har krænket vores varemærkerettigheder. Vi har nået denne beslutning efter en grundig gennemgang og i overensstemmelse med vores politikker for beskyttelse af intellektuel ejendom.

Hvis du mener, at dette er en misforståelse, anmoder vi dig venligst om at indgive en klage med henblik på at genoprette din side, før den fjernes fra Facebook.

Anmodning om gennemgang: [link fjernet]

Vi forstår, at denne situation kan påvirke din igangværende forretningsdrift. Du skal dog være opmærksom på, at hvis vi ikke modtager en klage fra dig, vil vores afgørelse være endelig.

Deres samarbejde og forståelse er meget værdsat. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Facebook Support Team
facebook

og kan se af den bruger som har sendt den hedder

Guest  7380

jeg har og vil heller ikke klikke på det link

jeg har slette den men den kommer igen hvad gøre jeg
Avatar billede Brokild Praktikant
14. januar 2024 - 19:38 #1
Jeg har fået den samme et par gange. Jeg tror ikke du er hacket, men at de kan blive det - eller scammet/phishet for personlige oplysninger hvis du foretager dig noget. Du kan se på din side at Facebook Support Inbox er tom. Denne scam kører kun via messenger.
14. januar 2024 - 20:40 #2
okay så jeg skal bare slette den
jeg kan heller ikke skrive til facebook om dette
Avatar billede Little Helper Seniormester
14. januar 2024 - 23:05 #3
Dette er det samme vi får nogle gange på sms. besked om at din pakke ligger til afhentning osv osv. click på dette link. Det de her gør er at håbe på at du aktivere linket og de kan så på den måde enten få tilgang til kontoer eller direkte kunde kartotek. Slet du den roligt det er ikke en besked fra Facebook.

Og nej du er ikke hacket, Men ja det er et forsøg på det.

LH
14. januar 2024 - 23:51 #4
Okay tak så er jeg mere rolling nu
14. januar 2024 - 23:53 #5
okay tak så er jeg mere roligt nu