Avatar billede Rita Praktikant
31. januar 2024 - 07:35 Der er 2 kommentarer

Mistet adgang til Facebooks egen godkendelsesgenerator

Jeg kan ikke tilgå min Facebook - dvs. jeg kan lave opslag via min Instagramkonto  – men jeg kan ikke logge ind på min FB konto – jeg kan ikke selv se opslaget eller kommentarer dertil – og jeg kan ikke tilgå min Messenger.

Jeg har mistet adgang til min kodegenerator, fordi jeg blev logget ud af både PC og mobil samtidigt. Jeg brugte Facebooks egen kodegenerator. Den kunne jeg så ikke få adgang til, da jeg blev logget af Facebook på min mobil – samtidigt med at jeg blev logget af på min PC.

Jeg har prøvet alverdens ting – men er der nogen, der har gode ideer, så hører jeg gerne fra jer

Hvorfor jeg ikke bare laver en ny konto?
1.    Det ender det nok også med – men jeg har udfordringer med at tilgå min Meta business via en anden konto. – Jeg har også en del erhvervsmæssige kontakter her.
2.    Helt principielt burde det ikke være så svært at få MIN EGEN FB side tilbage – der er megen historik og mange kontakter der.
3.    GDPR – jeg finder det ikke okay, at FB kan tilgå min konto, mine oplysninger og data - og jeg ikke kan?
4.    Stædighed ….. som godt nok er ved at give sig.

Men gode ideer modtages gerne - jeg har brugt FBs egen supportsider meget - sendt mail til stort set alle de mail adr. som jeg kan finde ....

Jeg vil SÅ gerne have adgang til min FB igen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. januar 2024 - 09:07 #1
Blot en tanke, men bliver du ikke også tilbudt at bekræfte login via Youtube-app'en?
Avatar billede Rita Praktikant
31. januar 2024 - 10:50 #2
Nej, det gør jeg ikke - jeg bliver spurgt, om jeg har brug for en anden måde at bekræfte, at det er mig på - og når jeg så går derind, får jeg at vide, at jeg skal godkende fra en anden enhed - og jeg er jo ligesom logget ud af alt.

Dog er jeg connected via Instagram - men kan jeg bruge det til noget?

Jeg bruger ikke Youtube så meget - og ved ikke helt, hvordan det hænger sammen med min FB?