Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. februar 2024 - 17:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er det, at man kan se, hvornår man blev medlem af FaceBook ?

Altså : Den nyeste forklaring, tak ...
*
- Jeg har set flere forklaringer. Læst flere. Men kan ikke finde ud af det.
Måske er de gamle ?
*
Har Windows 10, Bærbar og Windows 11 Stationær PC

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2024 - 18:11 #1
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. februar 2024 - 18:47 #2
Tak - Mit gamle spørgsmål - Men Norton blokerer det. Jeg kan ikke læse det. - Og jeg mener at kunne huske, at FB ser anderledes ud - end dengang - Men Tak
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. februar 2024 - 22:00 #3
Jeg beklager, at jeg har stillet dette spørgsmål - Jeg burde forstå det og finde ud af det. Men det kan jeg ikke - Sorry og God Nat,
Avatar billede nopsen Ekspert
04. februar 2024 - 03:39 #4
du har bestemt ingen grund til at undskylde!

har lige tjekket om det er så svært at finde og det er det.
jeg troede at påmindelsen om guiden fra dit tidligere spørgsmål virkede, men som du selv skriver har det ændret sig siden.
facebook lever op til deres ry mht til at gøre det besværligt at finde sine egne data.
google søgninger ledte frem til forældede resultater og selv googles ai bard gav op.
men jeg fandt det, så følg disse 6 trin:

klik på dit profilbillede/kontoikon øverst til højre.

vælg "indstillinger og privatindstillinger" øverst.

vælg instillinger øverst.

i venstre side, vælg "personlige indstillinger" under kontocenter i menuen. (det står lidt småt og grånet ud)

vælg "dine oplysninger og tilladelser" og derefter øverst til højre "få adgang til dine oplysninger".

I venstre side vælg personoplysninger.

så er du i mål og din kontooprettelsesdato står øverst.

tidligere ku man bare klikke på sit profilbillede og klikke på "om" så fik man datoen, men facebook vil gerne ha at man bliver lidt længere.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. februar 2024 - 10:23 #5
STOR - T @ K - Nopsen = Nu virker det, sandelig ! - Dejligt -
Avatar billede nopsen Ekspert
04. februar 2024 - 19:21 #6
velbekomme :)