Avatar billede DortheSkov Praktikant
09. marts 2024 - 07:53 Der er 1 kommentar

Udelukket fra FB-konto efter Metas nedbrud

Hej!
Er der mon nogle, der kan hjælpe her...?
Min mand har mistet sin adgang til sin Facebook-konto efter tirsdagens Meta-nedbrud.
Han har ikke kunnet logge ind siden. Han får at vide, at hans password er forkert, når han prøver. Når han så prøver at nulstille sin konto, skrives der, at han vil modtage en 6-cifret kode på mail. Han modtager den bare slet ikke. Han har en live-mail. Når han trykker "Vælg anden metode", kan han vælge at logge ind eller få sendt en mail. Og sådan kører det i loop. Hvis han går til at sende ID ind, for at få genoprettet adgangen, som hvis kontoen var blevet hacket, bliver han også bedt om at logge ind, for at indsende. Og så kører han i loop igen.
Vi har ikke flere bud på hvordan han får genoprettet forbindelsen til sin FB-konto. Er der mon nogle kloge hoveder her, der kan hjælpe?
Venlig hilsen
Dorthe Skov
Avatar billede Anders Thomsen Praktikant
10. marts 2024 - 20:43 #1
Hej,

Er der ikke tilknyttet et mobilnummer til kontoen og kan nulstille den vej ?

Jeg prøvede for nogle måneder siden at dette skete for mig, efter at have prøvet alt og jeg fik den samme gendannelseskode igen og igen, ventede jeg 7 dage, også kom der en ny kode, og det virkede.

Mvh.
Anders - https://opskriftertilairfryer.dk/