Avatar billede Slettet bruger
04. april 2024 - 12:02 Der er 1 kommentar

blokeret adgang til facebook

Hej med jer,

Jeg har mistet adgang til min facebook profil. Jeg har glemt koden og lige fået ny tlf. Da jeg prøvede at nulstille koden, stod der at det ikke var muligt pga. jeg er logget ind med "ny enhed".

Efter at have prøvet det et pr gange så er jeg helt blokeret.

Jeg har googlet alt hvad der er af løsninger, sidste håb er her.

kan man betale sig til professionel hjælp? kan man blive bedt om blive hacket :P :P :P

mvh
desperat bruger af fb
Avatar billede puren Ekspert
04. april 2024 - 13:10 #1
Så du kan læse af alle de tråde her på E så er der mange der har problemet men ingen løsning

Din tanke om at leje en hacker tjaa tro ikke du slipper under 5000$ og så det men at skulle Facebook finde ud af det så kommer der nok et efter spil fra deres side og fra den danske stat har du med virket til hacking der kommer under terrorisme lovgivningen som kan give op til 16 år på hotel gitterly

Så lav en ny profil eller brug det som undskyldning for ikke at være på Facebook for de er jo ligeglade med dig