Yousee & Thunderbird
Har problemer med at komme ind på min mail(Webmail virker perfekt, så brugernavn og kode er korrekt)
Har prøvet med følgende:
(vejledning klippet fra Yousee)
Indgående postserver:
Vælg enten
POP3-server: pop3.mail.dk eller pop3.yousee.dk
eller
IMAP-server: imap.mail.dk eller imap.yousee.dk
Standardport:
POP3-server: 995
IMAP-server: 993
Brugernavn:
Din YouSee mailadresse.
Adgangskode:
Skriv koden, du valgte, da du oprettede din YouSee-mail. Du kan ændre din kode under mailindstillinger på Mit YouSee. Læs her, hvordan du skifter din kode.
Sæt flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL).
Klik på Udgående server (SMTP) i bunden af menuen til venstre.
Udgående postserver:
asmtp.yousee.dk eller asmtp.mail.dk
Standardport:
465
eller
587
Brugernavn:
Din YouSee mailadresse.
Adgangskode:
Skriv koden, du valgte, da du oprettede din YouSee-mail. Du kan ændre din kode under mailindstillinger på Mit YouSee. Læs her, hvordan du skifter din kode.
Sæt flueben ved Serveren til udgående post (SMTP).
Jeg kan ikke sende eller modtage mails.
Håber på nogle (korrekte!) ideer!?
God Dag
Rasmus O...