Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. september 2001 - 18:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Design til PopUpBob

Tja jeg gør det kort...

Der er mange der syntes at jeg skulle starte mit eget...
Af hvilken grund ved jeg ikke...
Men... Jeg har navnet... Jeg kan programmere...
Men jeg kan *BiP* ikke finde ud af at lave et ordentligt design eller noget grafik...
Så det er her jeg håber at i kan hjælpe mig...
Er der nogen der kan lave et design til mig ?
Det skal som sagt være til et web-firma...
Og nej... Det nytter ikke noget at sige i vil have penge for det...

/Brian
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. september 2001 - 18:33 #1
correct me if im wrong

du vil starte dit eget web design firma og skal bruge en til at designe websiden til det ? for 100 point ?
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. september 2001 - 18:37 #2
Hehe... Den lyder lidt skørt...
Men sagen er det at det vil blive programmerings opgaver jeg skal lave isåfald... Ikke design...

/Brian
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. september 2001 - 18:37 #3
Hmm hvorfor for du så ikke et job i et firma ?

eller finder en amigo som er en haj til grafik, og starter sammen med ham
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. september 2001 - 18:39 #4
Tja... Skal lige have fundet noget økonomisk støtte før det skulle blive rigtigt seriøst...
Skal ligesom have noget at tilbyde den eventuelle partner først ;)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. september 2001 - 18:42 #5
Der er sikkert mange herinde fra som er friske på at starte noget op...

Eller gå ind på http://www.ticmarked.dk her kan man købe og sælge virksomhedder og finde investorer osv
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. september 2001 - 19:28 #6
En ide ville være at du allierede dig med en designer. Så kunne I tilbyde komplette løsninger, og designerer kunne lave designet til jeres nye side, og du kunne lave programmeringsdelen :o)
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. september 2001 - 19:51 #7
tommyf >> JaaaH... Men nu er sagen den at jeg ikke kender nogle ordentlige designere... :o/
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. september 2001 - 19:54 #8
Så vil jeg tillade mig at anbefale Misskat herinde fra, hun ved hvad hun foretager sig:
http://www.misskat.dk/

Hun er især god til logoer, bannere og enkeltstående billeder. Har ikke set så mange fulde webdesigns fra hende - men det er hun sikkert også god til. Så kan I (uden fare for at komme til at konkurrere med hinanden) udveksle opgaver.

(+ såvidt jeg ved kan hun ikke programmerer).
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. december 2001 - 01:23 #9
Hmmm havde ladet det her stå længe åbentbart...
Og da -sofus- egentlig ikke kom med noget svar må jeg jo selv tage pointene