Avatar billede 2-maz Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TCP/IP Geninstallering?

Hej

hvordan geninstallerer man TCP/IP
fordi når jeg vil installere Persnonal Web Server så siger den at jeg ikke har installeret TCP/IP og nogle af programmerne kan ikke ikke køre, og det er Selve Personal Web Server..

PLZ Hjælp......!
Avatar billede jasber Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:35 #1
Du skal kigge under din netværksopsætning. Hvis ikke TCP/IP er installeret her, virker PWS ikke.

Er TCP/IP installeret, så prøv at fjerne det - genstart - installer igen (stadig under netværks opsætning)
Avatar billede superanden Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:40 #2
Du skal højre klikke på andre computere, og vælge egenskaber. Så kommer den kendte netværksprotekold op. Så klikker du på tilføj, det fører dig indtil en menu, i den skal du dobbelt klikke på TCP/IP, og det vil automatigst starte en installation....
-Superanden
Avatar billede 2-maz Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:17 #3
Desværre, det har jeg prøvet...! og det virkede ikke...
Avatar billede 2-maz Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:11 #4
Desværre løste selv problemet....!