Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. oktober 2001 - 18:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad med en ny sektion: HowTO!?

Der er SÅ tit at de samme spørgsmål går igen og igen og igen! ..hvad med at lave en kategori der hedder HowTo, hvor vi (os brugere) kan skrive nogen \"HowTo\'s\" til forskellige emner, f.eks hvordan man booter en computer op uden cd, hvor man finder en asp chat, eller hvilket stik man skal bruge for at se TVOUT osv. Altså kun de spørgsmål der går igen og igen, jeg tror vi alle har en fornemmelse af hvilke det er!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. oktober 2001 - 18:28 #1
Ok ide.
Avatar billede steven_a Nybegynder
16. oktober 2001 - 18:55 #2
Jamen så kunne man da ligeså godt fjerne de andre kategorier, da langt de fleste spørgsmål er hvordan man gør dit og dat.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. oktober 2001 - 18:58 #3
Det var nu mere til de MEST almindelig spørgsmål, sårn nogen der kommer 5-10 gange om dagen!
Avatar billede steven_a Nybegynder
16. oktober 2001 - 19:00 #4
Det synes jeg ikke at man bør tage højde for. Hvordan kan nye brugere vide at spørgsmålet bliver stillet 10-20 gange om ugen, når søgefunktionen ingen gang virker ordentligt
Avatar billede lille_fix Nybegynder
16. oktober 2001 - 19:23 #5
Idéen er rigtig god ... så god at den allerede er lavet ... Eksperten.dk...

Tænk på at jo flere \"Hot to\'s\" der bliver lagt ind, jo mere uoverskueligt bliver det.
Så er det ved at være der hvor der skal en søge maskine til ... ja, så er vi vist tilbage hvor vui startede ... i grove træk
Avatar billede kornfreak Nybegynder
25. oktober 2001 - 02:00 #6
:(