Avatar billede style Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banner design

Er der nogen der vil designe et banner til mit website

www.starstyle.dyndns.dk

banner skal indeholde:

Tjen penge

Web disign
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:50 #1
Ser ud som om at banner er noget du ikke skal bekømre dig om lige nu ......
din side er helt i kang med IE 6.0 i en 800*600 opløsning ???
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:51 #2
Meanwhile:
Der er en kategori der hedder \"Freelance\" ... Der skal du stille denne slags spørgsmål ...
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:54 #3
Din 1. side er en \"frameside\" ... ikke godt da du har lagt samme baggrund på begge sider der hentes ...
Centrér banner og indhold i det store frame. og fjern alt andet en menu og farve fra din menuframe. Ud over det bør du fjerne \"scrollbar\" i din menu frame ..... der er ikke behov for den
Avatar billede style Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:20 #4
kan du lave det eller kan du ikke lave det??

Avatar billede osaka_san Nybegynder
20. oktober 2001 - 11:14 #5
Der er sikkert nogle i den rigtige kategori:

Job -> Freelance

Som kan ;-)

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede style Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:23 #6
OK...f.