Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Er dette godt ???¿¿¿

Jeg har været i gang med at lave et lille design til min hjemmeside, kan du/i sige mig om det er godt og hvad jeg kan gøre bedre !!??
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:16 #1
link=
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:16 #2
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:17 #3
måske lidt mere af alting.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:18 #4
hmmm.. 2 sec
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:20 #5
Tror folk bliver ligeglade når de skal vente lang tid på at siden hentes, nu sidder jeg på en 1024 kb forbindelse men folk sidder stadigvæk på et 56k modem og derfor er MEGET grafik ikke godt.
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:21 #6
der er da ingen tid på den side ??
Avatar billede dumdum Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:21 #7
Det er sådan set fint nok - men teksten i højre hjørnet kan kun svært tolkes.

Ligeledes fremstår venstre side meget utydelig.

Ellers OK farver. Keep up the good work :-)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:26 #8
ok, nu kan i måske bedre se hvordan det skal se ud...
til cliche: i know, men selvfølge tager det lang tid når det bare er et stort billede. Senere bliver alt unødvendigt grafik fjernet og arstattet med en farve.. fx. det hvide i midten er der ingen grund til at have liggende som et billede, det klipper jeg ud
Avatar billede dumdum Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:30 #9
Fonten er der ikke så meget gang i, i modsætning til resten af din side.

Måske kan farven på fonten også ændres???

Grafikken er en smule kantet i øverste venstre hjørne, er det billeder der er sat sammen?

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:30 #10
ja det ser bedre ud og der er ingen grund til panik men henter siden hurtigt :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
20. oktober 2001 - 00:59 #11
til dem der vil vide hvordan jeg har lavt det:
http://ron.dyndns.dk/how.jpg
Jeg tog et billede af et gammelt netkort op mod noget skarpt lys og så kom jeg til at se at det ville se fedt ud hvis jeg satte det sammen med nogle farver, og vupti havde jeg et design til en hjemmeside :)
Avatar billede shape Nybegynder
20. oktober 2001 - 09:27 #12
Den er lige stor nok til 800x600.

Inspiration: www.starvision.dk
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:56 #13
lukker igen, tak for jeres hjælp
Avatar billede dumdum Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:11 #14
Takker for pointsene :-)

www.fotx.net/dumdum