Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:41 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering samt ideer søges.....

Hej eksperter!

Jeg har netop lavet mig et nyt design på mit site www.styled.dk hvad syntes i sådan rent design mæssigt?

Har i nogle gode ideer til hvad jeg kunne lave?

-JOnas
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:50 #1
en meget lille firkant inde i midten af vinduet.
med meget lille skrift der har så lidt kontrast til baggrund at den er decideret svær at læse.

  \"and feel the inspiration.\" !  (who du you want to kill today?)

Jeg tipper den er meget kønnere på en pænt stor 800*600 skærm.

mvh JakobA
Avatar billede vandhunden Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:51 #2
Den er lidt syg. Hvad skal alle pilene til for? Hvad er meningen med siden? Der er en del himstregimser som pile og andre pile og ting der drejer rundt, men det danner ligsom ingen rød tråd. Det virker bare forvirende.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:52 #3
Vandhunden > Bare en \"info side\"
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:54 #4
Og indholdet skal i ikke tage jer af det er kun midlertidigt!
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:55 #5
den sode jeg ser i NS6 (med flash 5 installeret) er præcis den samme som kommer i IE4 (hvor jeg siger nej til flash upgrade)

er det roterende ozon molekyle virkelig alt hvad der bruges flash til? Hvorfor så ikke bare skrotte flash og lave en .gif animation.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:57 #6
Jakoba > Fordi at jeg syntes at html er noget af det mest røvsyge der findes og jeg har da også tænkt mig at lave noget mere animation hen af vejen!

-Jonas
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 15:23 #7
\"html er noget af det mest røvsyge der findes\"

nej, din side er noget af det mest røvsyge der findes.

At belaste folk med en flash side med gnidret tekst og et areal der knapt dækkert et 4 kr\'s frimærke er direkte dumt.

Og siden er absolut ikke \"pretty darn sexy\"
Avatar billede ordinary Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:31 #8
Hej Jonas
Her er min subjektive mening om designet \"so far\"
Helt fint med et lille vindue, men dit er lidt for lille, ok farvevalg.
ET logo istedet for skriften øverst til venstre.
Har du tænkt på hvordan siden kommer til at se ud med mere tekst/billeder (scroll).
Dine pile vil jeg gerne have til at pege eller pege væk fra noget, gerne renere linjer.

collage til venstre.

Hvis jeg får at vide at det er en flash side får jeg en forventning om at siden kan et eller andet.
Det kan din side ikke endnu.
så det er lidt tidlig at søge en vurdering af \"huset\" når \"soklen\" kun lige er støbt.
Kig på nogle tutorials på nettet:

eks.
http://www.flashkit.com/
http://www.flashplanet.com/
http://www.macromedia.com/support/flash/

VH jesper
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:51 #9
el_barto > Læg mærke til at jeg skriver \"jeg syntes at html er noget af det mest røvsyge der findes\"

Jesper > Der kommer ikke til at være scroll da der ikke skal være mere indhold end der er nu.
Det med pilene er rigtigt nok tror jeg har en ide til hvordan de kan få en betydning. Jeg syntes at du har givet er seriøst bud på en vurdering og du for derfor de fleste points!

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:51 #10
Vil du ikke lige poste et svar?
Avatar billede gitscho Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:44 #11
en lille fejl på dit site: man kan komme ind på 2 undersider fra hvert enkelt menupunkt ved at klikke 2 gange...bare hvis du ikke havde set det.

Bortset fra det synes jeg du har fat i noget på trods af din unge alder. Jeg ville da ønske, at jeg kunne lave det, da jeg lige var fyldt 15, så ikke så meget kritik herfra. Blot en opfordring til endelig at fortsætte.
Avatar billede ordinary Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:53 #12
Hej Jonas :0) Tak men gem point til senere i processen, det var bare ment som en kommentar.

Der er sikkert et eller andet at spørge om senere!

VH Jesper
Avatar billede shape Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:33 #13
The page cannot be found
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:03 #14
Serveren er nede den kommer op iaften!