Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:48 Der er 284 kommentarer og
1 løsning

Design til støttesite til eksperten.dk!

Har lavet dette spm. http://www.eksperten.dk/spm/120061 om at lave en indsamling til eksperten.dk

Vi står og mangler en design, til denne støttesite..
Læs Andreas_admin\'s kommetar, så kan I se hvad der skal være på dette site!

docare.dk kan vi nok få lov at bruge for parazite

men mangler stadig et design!

Er der nogen der vil lavet et design?
Gerne lidt hurtigt.. da jeg gerne vil have dette side op at køre inden 1-11-2001..

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede bbs Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:05 #1
Ej, helt ærligt!
Vi støtter dem sgu da ved at gå ind på deres site, hvis vi ikke var her ville sitet jo ikke være noget, noget andet er at de vidst tjener en del penge på alle de besøgende de har pr. dag.
Det er sgu for meget med en støtteside til eksperten!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:07 #2
Ahvad!? De tjener NADA på at vi er her! Hvor ofte klikker du på bannereklamer? Hvor ofte tror du andre klikker? Hvorfor tror du de er ved at planlægge Eksperten Pro, hvor man betaler for medlemskab!? Eksperten.dk kan på ingen måde løbe rundt udelukkende ved hjælp af bannerreklamer, så læs lidt på dit stof før du begynder at påstå ting, som du ikke aner en daddel om!
Avatar billede hotpop Novice
21. oktober 2001 - 17:09 #3
bbs> du snakker vidst som du har forstand til. De tjener INTET på at vi er her,
Avatar billede bbs Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:10 #4
Jeg klikker på det så tit som jeg kan huske det, dog synes jeg det vil gå over stregen i ekspertenPRO hvis man skal betale for at hjælpe andre mennesker ..
De har også lavet SharksForum nu, og når det først rigtig er oppe at køre, så mener jeg ikke at der er grund til at betale ..
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:13 #5
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:13 #6
bbs : Jaja - dig om det.
Og man betaler jo ikke for at hjælpe andre! Man sorterer useriøse fra i E.Pro, og man får blandt andet mulighed for at ignorere andre - en mulighed jeg vil benytte mig af..... :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:13 #7
ups forkert spm
Avatar billede bbs Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:17 #8
parazite->
Hvad er prisen så for at \"være med\"?
Den der funktion med at ignorere andre bliver svær at lave, især når personen har deltaget i et spørgsmål ..
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:20 #9
bbs : Indtil videre ved jeg ikke andet end det admins fortalte til eksperten-event. Svært eller ej, de sagde muligheden ville komme - jeg glæder mig!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:47 #10
Ljweb - Vist meget passende anyway :-)
Avatar billede bbs Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:49 #11
lol
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:13 #12
Ingen der tør tage udfordringen *S*

Til dem der ikke gidder at se Andreas_admin\'s kommentar i spm. http://www.eksperten.dk/spm/120061

Kommentar fra andreas_admin
17/10 2001 15:13:47    Hej alle,

Tak for alle de gode indlæg og idéer !! Vi vil selvsagt sætte stor pris på, at få hjælp til at gøre tingene bedre, i form af kontante bidrag.

Selvsagt er servere et relevant emne, men problemstillingen er nok mere generel. Eksperten er et site, som endnu ikke kan generere de indtægter det kræver, for at kunne holde et acceptabelt udviklingsniveau. Det arbejder vi på bl.a. at skabe med Sharksforum, så der er ingen grund til at anskue dette site som \"fjenden\", tværtimod. Med et velkørende Sharksforum, som giver de fornødne indtægter, bliver det muligt at højne niveauet på Eksperten og bibeholde det gratis. Alternativt vil der på sigt blive indført frivillige og/eller tvungne betalingsmodeller på begge sites, hvilket vi ikke umiddelbart ønsker.

Vi kigger også på udviklingen omkring os. Mange større websites er igang med mikrobetalingsløsninger, og den udvikling følger vi tæt. Mange websites inkl. os selv har nok indset, at de hellere vil have en mindre, men dedikeret skare af brugere, som til gengæld får en hidtil uset høj service. Vi har ingen konkrete planer herom, men følger som sagt udviklingen.

Til dem der gerne vil bidrage, har vi følgende forslag.

Indbetaling:
Bank: Den Danske Bank
Reg.nr.: 3171
Konto no.: 3171 209676

Vi laver så et barometer, hvor alle kan følge hvor meget det har beløbet sig til, og ligeledes en side, med credits til de brugere som har bidraget, i form af en liste med brugernavne og beløb.

Husk at skrive navn på indbetalingen, da vi ellers ikke kan tage den med på listen.

Håber dette er konkret og brugbart, og mange vil yde et bidrag !!

Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:30 #13
er det som I vil have Pointz for det, eller hva\'??
Hvis det er Pointz, I vil have.. så skriv hvad i vil have!
Avatar billede hotpop Novice
21. oktober 2001 - 20:31 #14
måske jeg skulle spytte lidt point i kassen - opretter lige et spørgsmål om det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:40 #15
Avatar billede hotpop Novice
21. oktober 2001 - 20:42 #16
tak :)
Avatar billede prodic Mester
21. oktober 2001 - 21:12 #17
Må man høre om hvad forventningerne er til sådan et site?

Hvad skal det indeholde etc. - bare kom med hele smøren.

Så tænker jeg lidt over det....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:16 #18
prodic => kig på kommentaren fra Admin..

Intet STORT pisse flot fancy design..
Bare et alm design.. måske med lidt eksperten.dk over det (du ved den blå farve *S*)

Indhold..
En barometer, en oversigt over hvem der har betalt..

Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:19 #19
... og plads til en grundig forklaring på hvorfor folk bør støtte e.dk - i tilfælde af at de ikke selv kan se det! :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:19 #20
parazite => Tak *S*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:16 #21
Nu er der 150 Pointz på højkant!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:18 #22
Og 150 herfra.
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 21:21 #23
og 150 herfra :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 21:22 #24
Er det muligt at få flere informationer?

Skal jo se om det tidsmæssigt kan presses ind i mine andre planer - lidt svært med den nuværende beskrivelse.
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 21:22 #25
450 point for at lave en støtteside til eksperten :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:23 #26
prodic => hvilke info mangler du??
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:25 #27
Hmm.... Jeg kan med 99 % sikkerhed give et DK-Domæne med følgende webhotel:
Fri trafik
15 mb serverplads
15 e-mail adresser
FTP Adgang
ASP adgang
Online administration af e-mail
Ubegrænset alias / forward / autoreply
Online Statistik af web
Webmail

Giv mig en dag eller to så har jeg den sidste % sikker :)

Sig til hvis der er noget der skal laves.... Jeg er hverken en ørn til ASP, PHP eller HTML men lidt kan jeg da lave :)

Hilsen
Simon Hoff Kunze
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:27 #28
kunze => vi har allerede www.docare.dk fra parazite
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:30 #29
Hmm ok..... Den URL passer da ikke så godt ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:30 #30
kunze => passer??
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 21:32 #31
Mangler flere informationer end \"ikke et pisse stort flot design\" - det bliver jeg ikke synderligt meget klogere af.

Fyr løs - hvad havde I tænkt på...

\"skal det være Tabel-stilen(E-looket) eller hvad skal det være?\"
\"Hvilke menupunkter havde i tænkt på? - med eller uden undermenuer\"

Bare sådan nogle ting...

Og min \"stil\" er måske ikke ligefrem det der passer bedst til sådan noget - det må I jo afgøre.

Fyr løs...
Avatar billede dar Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:33 #32
Hvad med at få indført et eller andet standard-design for alle eksperten-support-agtige sider, såsom ekspertenfest, faces of the experts og nu denne? Så ville der heller ikke være et stort delay i forbindelse med at få et sådan site op at køre.
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:33 #33
kunze : Synes da det passer meget godt? docare - hvis det gør en forskel for dig! :)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:34 #34
Enig med dar - kunne være lidt en fordel.
Avatar billede dar Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:34 #35
OG, selvfølgelig, Expertftp!
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 21:36 #36
kunze> Det lyder da meget godt - men skal faktisk kun bruge et sted at lægge denne støtteside på. Vi kan nøjes med den fri trafik og de 15 Mb serverplads :)
(tror jeg???)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:36 #37
Og ekspertensalg. :)

Damn, hvor laver vi egentlig meget sært med udgangspunkt i eksperten! :))
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 21:36 #38
nå ikke...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:38 #39
kunze => kan du få det gjort sådan at www.docare.dk bliver hostet på \"dit\" webhotel *S*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:46 #40
dar - well .. så må folk følge trop med FOTX ;o) \'cause I ain\'t changin\' naaaaathin\' *griner*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:47 #41
hmm.. sikke langt vi er kommet med det design.. *S*
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 21:55 #42
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:59 #43
www.rush.dk/stoettesite.jpg : Sådan KUNNE det se ud - men er sikker på I kan lave det bedre. ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:02 #44
*LÅÅÅÅÅL* @ parazitten ... så det skal ligne omkring en milliard andre sites ? *griner*
Avatar billede hotpop Novice
22. oktober 2001 - 22:05 #45
tdaugaard> Nope - det skal have design a la eksperten.dk - altså den blå farve skal være gennemgående :)
Lige som på fotx.net ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:07 #46
hotpop, det var det jeg sad og tænkte på .. også med hensyn til dar\'s kommentar ..
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:25 #47
rkhdk > Øhhhhm... Det er da nok muligt :)

Giv mig lige lidt tid til at finde ud af det :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:28 #48
kunze => vi SKAL have det at vide INDEN den 1-11-2001
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:32 #49
Haha!

Lidt tid er altså ikke næsten 10 dage :)

Jeg kan have et svar i løbet af få dage!

Mvh

-Simon Hoff Kunze
-simon@kunze.dk
-www.ncparty.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:48 #50
Jeg vi da også meget gerne lave et forslag til et design!

... men jeg kunne også godt bruge lige mere info om stilen og den slags.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:49 #51
tino_bh => er igang med at lave en skitse *S*
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:50 #52
tino_bh : Du er velkommmen til at prøve. Tror vi er ret enige om, at siden skal ligne opbygningen på eksperten.dk og fotx.net. :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:51 #53
Hvad med logo, skal der laves et nyt?
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:54 #54
Jeg kan godt prøve at fikse et logo hvis jeg kan få at vide hvad der skal stå, lidt om farverne og størrelsen. :)

Æhhhhm! Skal vi ikke lade Prodic om logoet ?
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:07 #55
www.rush.dk/e-stoet.gif : Noget i stil med det her - bare så linierne ikke står skævt i forhold til hinanden osv. :)
Altså, lignende e.dk og fotx.net:
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:11 #56
Ser da fint ud...
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:12 #57
Yes, jeg er bare SÅ god til det crap! *hoste* ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:14 #58
LoL :D
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:17 #59
parazite>> SÅ enkelt??
Hvad så med det her? http://www.backside.dk/eksperten
Så kan det heller ikke blive mere enkelt.
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:20 #60
apollo69 : Kan det tilrettes lidt, så der er hvid baggrund og blå kasser med sort border? :)

Og så er der ellers 200 point til den, der kan komme til kollegiet i Ikast med 10 panodiler!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:20 #61
Hmmm... Kan i ikke mixe jeres idéer ? :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:22 #62
Jeg har en god ven på \"ved grøningen 1\", der må du sikkert gerne låne nogle stykker ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:22 #63
Hmm... Jeg handler skam ikke med stoffer!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:23 #64
kunze>> Mener du parazite´s første eller andet forslag?
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:24 #65
Øhhhhm... Gæt selv ? :)

Det andet..
Avatar billede dar Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:25 #66
parazite>> *lol*
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:25 #67
Jeg vil gi\' 2800 point til den der hacker Panodil\'s hjemmeside og skriver med stort på forsiden \"Dø i lede spassere... Grimt stof i sælger... Yderst farligt!!\"
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:27 #68
Hmm... Der er 2400 til den der hacker siden... Og 400 til den der finder på en fed tekst at skrive ;)
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:27 #69
Du har jo først 2800 point efter midnat!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:28 #70
Arghe fuck! Må på det kraftigste fraråde visdomstænder - de er fanden selv! :(

PANODIL! 400 point!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:30 #71
Hmmm... Jeg har da selv boret mine ud med en Bosch PSB 600 RPE boremaskine.. Kan anbefales! http://www.bosch-pt.com/dk/hw/products/psb600rpe.htm
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:32 #72
Desværre tror jeg ikke Bosch leverer på denne tid af døgnet. Og helt seriøst, 400 point til den første ekspert der kommer til Ikast med et glas Panodiler. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:34 #73
Hmm... Koster sådan en dum panodil ikke ret meget ? (Har aldrig rørt en, kommer aldrig til det og hader dem)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:35 #74
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:36 #75
Et 50 stks glas koster vist ca. 30 kr. Jeg giver 50 og 400 point. ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:37 #76
Hmm... Fedt at være stofmisbruger :)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:38 #77
Prøv at klaske en masse tandpasta på tanden og tandkødet omkring!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:39 #78
Øh... skulle det hjælpe? *G*
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:45 #79
Kommer lidt an på hvad der er galt... Siden det er dine visdomstænde hjælper det nok ikke... Men det hjælper hvis tanden er lidt \"syg\" eller lign.... Prøv :)

Prøv at undgå, at skylde munden når du har børstet tænder... Lad lidt tandpasta sidde.... Det er bedre for tænderne :)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:47 #80
Den kendte jeg godt, men er RET overbevist om at det er visdomstanden - der er mega hævet omkring de 2 bageste kindtænder, og selv min kind er lidt hævet... og her sidder jeg og lirer hele min sygehistorie af.
Nå, nu ryger de 2 sidste panodiler sgu - har fået lovning på nogen flere af en klassekammerat. Glæder mig til i morgen! :)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:52 #81
Gå til tandlægen.... Panodil er jo kun midlertidigt :)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:54 #82
Baah - tandlæger er for wussiez! ;)
Ej, tager derhen, hvis det ikke stopper indenfor de næste par dage. Er fattig studerende, så en krone sparet er en krone tjent. :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:59 #83
parazite>> Måske var dit forslag slet ikke så ringe endda.
http://www.backside.dk/eksperten/parazite.htm
Jeg tror virkelig det kan blive til noget hvis man arbejder lidt med det.
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:01 #84
apollo69 : *ROFLMAO* Hvor er det seeeeeejt! :)
Det skal da klart være det vi bruger! :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:02 #85
*G*
Jeg tror jeg skal i seng.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:05 #86
Jeg er lige blevet færdig med min stil... ZzZzZZz! 3 sider... ikke så meget... Men Wow et kedeligt emne... Den har bare at gi 10!!

Godnat alle :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:06 #87
BTW... Dit lille dumme, grimme og faktisk brugbare gule sygesikringskort må da kunne bruges til et eller andet ? Dækker vist ca. 50 %
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:10 #88
parazite>> Der ligger en døgn tandlægevagt på frederiksberg/kbh, smut dog derhen. *GG*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:17 #89
http://www.backside.dk/eksperten/index1.htm
Glemte lige det du skrev tidligere parazite. ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:19 #90
apollo69 : Blå baggrund, ligesom på eksperten, og så hvid ramme, hvor de bokse der er indeni... så er den der.
Snakker jeg volapyk nu? :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:31 #91
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:32 #92
Yay, så er den der, du! :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:44 #93
Ey, jeg har den onde kraniepine, pawa, jeg giver 200 points hvis jeg får halvdelen af pandodilerne :D
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:46 #94
He-he, og jeg har ca. 400 stående i skabet.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:50 #95
Årh, svineri, jeg har sat foran puteren for længe, mit kranie banker som et trykluftsbor :(
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:50 #96
hvad med det her: http://ron.dyndns.dk/eks/index.asp ???
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:55 #97
måske et lidt bedre banner ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:56 #98
Ja... Det der banner holder ikke :)

Jeg kand a fikse et... Hehe!
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 16:41 #99
banner er nu godt nok.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:45 #100
Teksten er jo kantet ?!
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 16:48 #101
kunze> og?
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:52 #102
se bort fra banneret, man kan altid lave et andet hvad syntes i ellers ?
Jeg mener selv det er simpelt og godt :)
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 16:56 #103
==ron==--> det er perfekt :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:57 #104
Ja... Det er helt perfekt :)

Men et andet logo ville gøre underværker .. hehe!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:27 #105
Giv den lige en cellspacing=\"2\" inde i midten :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:41 #106
ron => godt lavet!

vedr. betaling..

Adreas_admin snakkede om et barometer.. MEN hvordan lave man et barometer til at holde øje med hvor meget der bliver indsat.. det er vel noget Admins så skal gøre da det jo er deres konto..

men det design, synes jeg godt vi kan bruge.
Nu skal der bare lidt tekst ind..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:44 #107
Sorry men jeg synes altså mit var pænere.(farve osv.)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:50 #108
apollo69 => hmm der er jo IKKE de store forskelle *S*

Hmm.. hvordan klare vi det?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:55 #109
Ja, ron´s er meget lig mit forslag men farverne er ikke go´e.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:55 #110
Mht. betaling så kan det der PayPal vist bruges ?!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:02 #111
kunze => problemet med PayPAL er:
det er i US $..
det KRÆVER VISA..
Der er flere på eksperten.dk der er under 18år

læs admins kommentar igen!

Kommentar fra andreas_admin
17/10 2001 15:13:47    Hej alle,

Tak for alle de gode indlæg og idéer !! Vi vil selvsagt sætte stor pris på, at få hjælp til at gøre tingene bedre, i form af kontante bidrag.

Selvsagt er servere et relevant emne, men problemstillingen er nok mere generel. Eksperten er et site, som endnu ikke kan generere de indtægter det kræver, for at kunne holde et acceptabelt udviklingsniveau. Det arbejder vi på bl.a. at skabe med Sharksforum, så der er ingen grund til at anskue dette site som \"fjenden\", tværtimod. Med et velkørende Sharksforum, som giver de fornødne indtægter, bliver det muligt at højne niveauet på Eksperten og bibeholde det gratis. Alternativt vil der på sigt blive indført frivillige og/eller tvungne betalingsmodeller på begge sites, hvilket vi ikke umiddelbart ønsker.

Vi kigger også på udviklingen omkring os. Mange større websites er igang med mikrobetalingsløsninger, og den udvikling følger vi tæt. Mange websites inkl. os selv har nok indset, at de hellere vil have en mindre, men dedikeret skare af brugere, som til gengæld får en hidtil uset høj service. Vi har ingen konkrete planer herom, men følger som sagt udviklingen.

Til dem der gerne vil bidrage, har vi følgende forslag.

Indbetaling:
Bank: Den Danske Bank
Reg.nr.: 3171
Konto no.: 3171 209676

Vi laver så et barometer, hvor alle kan følge hvor meget det har beløbet sig til, og ligeledes en side, med credits til de brugere som har bidraget, i form af en liste med brugernavne og beløb.

Husk at skrive navn på indbetalingen, da vi ellers ikke kan tage den med på listen.

Håber dette er konkret og brugbart, og mange vil yde et bidrag !!

Vi vil bruge

Indbetaling:
Bank: Den Danske Bank
Reg.nr.: 3171
Konto no.: 3171 209676

men vi skal bare have noget til at holde øje med hvormeget der er kommet ind.. derfor er det Admin der må stå for barometeret!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:03 #112
vedr. payPAL..

Jeg bruge IKKE VISA/eller anden form for Dankort betaling via nettet.. det er bare min holdning.. den deles nok også af andre *S*
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:06 #113
Hmm... Jeg er selv under 18 :)

Jeg har tilladt mig at lave et lille, simpelt og hurtigt forslag til en topbanner på siden.
www.kunze.dk/banned.jpg
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:07 #114
Hmm... Det er jo ret sikkert at betale via nettet med visa/mastercard... Men jeg foretrækker nu også selv at betale pr. efterkrav :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:08 #115
Der afholdes jo tit diverse netparties rundt omkring i Danmark... Det er jo også en mulighed at folk der kan give et beløb... Som så kan gå ubeskåret til Eksperten!
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:10 #116
Ups! Rettelse: www.kunze.dk/banner.jpg
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:13 #117
kunze => Nu er det jo ikke alle der har et VISA eller mastercard..

Jeg har det, pga. jeg rejser meget igennem sverige, og det er ikke alle steder de vil godtage Dankort.. så derfro har jeg VISA *S*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:14 #118
hvad jeg har forstået.. vil alle de penge der går ind på denne konto

Bank: Den Danske Bank
Reg.nr.: 3171
Konto no.: 3171 209676

gå til eksperten.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:15 #119
Øhhhm... Alle dankort \"understøtter\" da Visa... :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:16 #120
Det hedder jo et Visa/Dankort... Dem der rejser har tit Mastercard.. Det tager de stort alle steder i Tyskland og over hele USA... I Frankrig er man dog helt lost uden et Visa kort :)

Jeg er offline i ca. 25 min.. Hygge alle :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:17 #121
kunze => du kan få dankort gratis.. VISA koster PENEGE om året!

Så JA dankrot understøtter VISA.. det er et HELT andet kort du skal have *S*
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 19:57 #122
Enig i at betaling ikke skal foregå via dankort/visakort. Hvorfor? Ja, jeg vil gerne donere en lille slat, men jeg har ikke dankort og har ikke planer om at få det :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
23. oktober 2001 - 20:06 #123
der er nu en opdaretet version af mit design sammen med kunzes logo http://ron.dyndns.dk/eks/index.asp
./area404<ron>
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 20:18 #124
Det ville faktisk være godt hvis vi kunne få en chat på siden også :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 20:24 #125
Hotpop =>god ide!!!
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:09 #126
Fanger ikke hvad i mener... Du mener vel ikke at der både er Dankort, Visa/Dankort og Visakort ??!!!

Jeg synes faktisk at mit logo ser godt ud på siden :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:15 #127
Det fylder lidt rigeligt det banner, gør det ikke? 43 kb
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:20 #128
Hmm... Giv mig 2 min... Så fylder det kun 25 kb :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:25 #129
OK :) jeg fusket lidt rundt med en chat, se: http://ron.dyndns.dk
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:46 #130
kunze>> http://www.backside.dk/eksperten/banner1.gif
Hvad med den her.
6,4 kb
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:57 #131
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:09 #132
ALLE => Kan Vi, Skal Vi, Burde Vi bruge Ron\'s design eller hva\'?????????
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:20 #133
Jeg vil gerne prøve at lave et helt design, men jeg skal bare lige vide om i kan lide banneret?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:23 #134
I´am out of here.

Der er ingen respons.
Held og lykke med projektet. ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:38 #135
tino_bh => personligt kan jeg bedst lide ron\'s banner.. MEN det er min mening.. du skal vente med at høre fra de andre ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:39 #136
apollo69 => takker for dit forsøg!
Avatar billede parazite Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:11 #137
tino_bh : Kan godt lide dit! :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:39 #138
jeg kan godt lide ron\'s slogan

\"Støt Eksperten, så Eksperten kan støtte Dig....\"

kan man ikke kombinere de to... Tino\'s $$$ med Sloganet????

Eller hva\'??
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:50 #139
Jeg kan sagtens ændre nogle ting, hvis i vil have det!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:07 #140
kan vi snart finde ud af noget, den skulle gerne blive færdig inden d. 11 ....... Mit forslag:
Mit design
Mit slogan
Kobinere tino_bh\'s banner med kunzes banner
og så kan jeg måske lave en chat hvis ikke en anden kan lave en hurtigere eller bedre !!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:09 #141
Det er jo ***** lige meget hvem der laver hvad, det skal bare gøres, ikke for at måske score nogle points, men for at holde eksperten i live... Og hvis vi ikke gør det kan det jo være totalt lige meget med de points alligevel ! :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:11 #142
lige en ting mere, hvem bestemmer i sidste ende hvad der skal bruges og ikke bruges ?
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:42 #143
Det må jo være rkhdk der bestemmer i sidste ende...

Jeg er helt enig med ==ron==-- om at bruge:
ron\'s design
ron\'s slogan
Kobinere tino_bh\'s banner med kunzes banner

Jeg går ud fra at det er $$$$-tegnene i vil have ? Dem kan jeg bare adde nogle stykker af!

Mvh
Simon Kunze
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:47 #144
kanon, så skal vi bare have de andre på vores side.. jeg tror rkhdk er enig med mig og kunze, jeg snakker lige med ham i aften... hvis han altså kommer på ICQ :)
Så vil jeg også give mig igang med at lave en ny chat i aften!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:49 #145
Bare sig til hvis der er noget der skal laves... Jeg tager gerne fat :)
Avatar billede dnor Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:53 #146
eller denne banner
http://dnor.dk/test

Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:57 #147
Tjae... Der er for meget Amiga over den.. Sorry :(
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:57 #148
dnor>> Pænere end de andre, ingen tvivl om det.
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:58 #149
Hmm.... Jeg kan bedst li\' min og tino_bh\'s
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:58 #150
Du fik i det mindste et svar.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:00 #151
Det var til dnor.
Avatar billede dnor Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:28 #152
takker
Avatar billede dnor Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:28 #153
til apollo69
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:01 #154
kunze => jeg har det IKKE godt med at du siger det er mig der bestemmer isidste ende..

Jeg mener IKKE at dette er MIT projekt, men \"alle der vil gøre noget for eksperten\"\'s Projekt..

Så jeg synes at det skal være ALLE der er med i dette projekt, der skal sige OK til designet..
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:19 #155
rkhdk-> jeg ville mene det skulle være dig der skal sige stop i sidste ende og sige godt for de enkelte ting som er blevet lavt ellers vil vi aldrig blive færdig med det er projekt!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:29 #156
ron => det kan jeg godt..
Jeg synes vi er kommet LANGT her de sidste dage.. og det vi mangler er:

Barometer => Admins Job.. da vi/jeg IKKE har adgang til kontoen, og jeg aner ikke hvordan det skal laves.. Så hvis vi kan få fat i Admin på andre måde end infor@eksperten.dk ville det måske hjælpe..

Tekst => jeg kan godt prøve at skrive lidt indledning.. MEN jeg synes også der skal være andre der skriver HVORFOR de synes man skal støtte eksperten.dk..
Jeg kan lavet det i HTML, så må en af jer andre lave det om til ASP eller hvad der nu vil blive brugt.. jeg vil også gerne have de andres mening om hvorfor støtte eksperten.dk, med på..

Jeg synes at Ron\'s design er godt nok.. men hvad med jer andre??
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:35 #157
du kan bare skrivet teksten i notepad og så smækker jeg den på siden :)
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:37 #158
Øhhhm.... Ok :)

Men det var jo dig der startede den her :D
Avatar billede hotpop Novice
24. oktober 2001 - 20:20 #159
kunze> ja enten var det Rkhdk eller mig - men vi er nogle flere stykker end som så, og vi vil da heller ikke have ros for det vi gør, da jeg mener at det efterhånden er blevet en nødvendighed med en donation til eksperten.dk :)
Hvis du forstår hvad jeg mener?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:27 #160
Jeg vil godt være med til at støtte Ekspertens eksistens, men hvad ville konsekvensen blive hvis man ikke støttede Eksperten, ville den forsvinde i løbet af kortere eller længere tid.

Jeg vil jo mene at der skal være langt flere der melder sig under fanerne, både brugere og superbrugere(dem med de mange point).

Har man en fornemmelse af hvor mange der støtter forslaget mellem \"de gamle\"?
Avatar billede hotpop Novice
24. oktober 2001 - 20:29 #161
retaxes> nej de har holdt sig udenfor :(
Avatar billede parazite Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:30 #162
retaxes : Tror såmænd ikke eksperten forsvinder, i hvert fald ikke lige med det samme, men med flere penge mellem hænderne kan vi måske opnå større stabilitet og flere funktioner - hvilket ville være en god start! :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:33 #163
Hvad regner man med en sådan side vil indbringe?
Det koster jo små 2500,- 0m ugen at holde eksperten kørende.
Avatar billede parazite Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:37 #164
Alene det, at det åbner folks øjne for nødvendigheden af tilskud er en god start.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:42 #165
Har man kalkuleret med hvor meget mere der skal bruges om ugen til at holde og forny siten?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:48 #166
apollo69 => hvis du ser andreas_admin\'s sidste indæg http://www.eksperten.dk/spm/120061

Så snakkede ham om eNyt, så der er måske en chance for at støttesitet kan blive fordelt på den måde
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:51 #167
rkhdk>> Ok.
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 21:31 #168
Hvad er det der koster 2500 kr ? Kan vi ikke se et regnskab ;)

Mere fordi jeg vil undersøge muligheden for en server da det jo også koster!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:19 #169
kunze>> Det skal du jo nok snakke med admin om.
Avatar billede kunze Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:21 #170
Jae... Mon ikk ? :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:27 #171
http://www.ekspertenfest.dk
kunze>> Jeg har det fra denne her.
Avatar billede kunze Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:20 #172
Ok
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. oktober 2001 - 12:43 #173
Ron =>
Hvordan går det med designet???

Kunze => Har du fået fat i en host???
Avatar billede kunze Nybegynder
27. oktober 2001 - 15:01 #174
rhkdk > Mjae... Er tæt på... Jeg skal snarest komme med et endeligt svar!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:08 #175
kunze => du har en DEADLINE INDEN den 30/10/2001
Avatar billede kunze Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:46 #176
Det er ikke mig der er langsom men firmaet jeg har kontaktet.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
28. oktober 2001 - 02:58 #177
jo jo, det går da fint, se selv http://ron.dyndns.dk/test chatten er også blevet mere eller mindre færdig nu :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:02 #178
Det ser da fint ud, godt at i holder den lidt i Eksperten stil.

Jeg kan godt lide den fyldtekst som også bruges i Indesign!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:27 #179
ron => du ved godt at der er en fejl i den Chat ik\'??

Når du trykker på EXIT lukker den HELE vinduet!!
Kan du evt. rette den?

Kunze => hvilket firma er det??
Det kommer vel ikke til at koste noget særligt???
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:51 #180
rhkdk > Det er www.kh-websupport.dk - De har lige flyttet lokaler så det kan nemt være derfor de har lidt lang svar tid. Det skulle helst være gratis.. Altså det webhotel!

Mvh
Simon
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:52 #181
Hvordan kommer jeg nemmest i kontakt med en ledende admin ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:59 #182
kunze => her på eksperten.dk???
tjaa nu skal du høre *S*

Har prøvet med info@eksperten.dk, får svar tilbage om at bruge anmeld istedet for *S*

Sååå hvis du finder en mail direkte til admin.. så send den lige via ICQ *S*
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:04 #183
Hmm...k :)

Kendte godt den mail men det kunne være der var en mere direkte..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:58 #184
kunze => har ledt efter sådanne en også *S*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:08 #185
Skriv til admin og få svar til næste år.

\"Vi har en målsætning om at svare på alle henvendelser indenfor 24 timer.\"
Sendte en mail d. 15/10 og har ikke fået svar endnu.
Jeg mener efter lidt hurtig hovedregneng at der er gået mere end 24 timer nu.
Jeg tror de er ved at være færdige med eksperten, så alt det her med støtteside er spild af tid.
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:25 #186
Eksperten må ikke stoppe... !!!
Avatar billede hotpop Novice
28. oktober 2001 - 16:38 #187
Hvis eksperten stopper kommer der garanteret en efterløser :) Det kan jeg med næsten 100% garanti love jer :)
Avatar billede hotpop Novice
28. oktober 2001 - 16:47 #188
Skulle hilse fra rkhdk og sige at han er i færd med at skrive til co-admin Jacob Friis Larsen :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:55 #189
Har skrevet en mail, om vores støttesite.. og at vi mangler respons fra dem af..

Det vi mangler nu er betaling, barometer.. og hvad mere,, Hostning?

Jeg vil MEGET gerne have at I laver et indlæg til vores støttesite om HVORFOR støtte eksperten.dk lige som jeg har..

Kontakt Ron, så han kan lægge dem på Sitet!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:55 #190
indlæg 190 *S*
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:04 #191
:D
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:19 #192
kontakt mig:
ICQ: 112274728
E-mail: rolands@postkasse.com eller roland@webhiker.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:24 #193
Kontakt dig omkring ? :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:26 #194
kunze => læs lige min næstsidste kommentar!!!
Avatar billede kunze Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:28 #195
Ohhh... Havde jeg læst men nok ikke grundigt nok :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:29 #196
hehe
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:45 #197
STATUS

Hvordan går det med ALT??

Har snakket med co-admin Jesper Friis Laren
De vi gerne holde styr på hvem der betaler, og holde barometeret uptodate!!!

Har hørt lidt fra Kunze.. der er måske et problem med at finde en host i tide!

Så hvis der er NOGEN der kan skaffet et andet sted til at hoste vores Støtttesite.. så skrive endelig!!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:50 #198
*sorry*
Jesper Friis Laren => Jesper Friis Larsen

Vi = Vil gerne
Avatar billede parazite Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:52 #199
Og mon du så ikke mener Jacob Friis Larsen... som faktisk overtræder reglerne med sine 2 brugere, jfl og admin. ;)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:16 #200
Det er ikke jeres mening at designet skal forblive som det er nu vel?
Jeg ville nødigt sidde med et modem og vente på det logo/banner på 43 kilo.

Jeg er sikker på at der er nogen af jer der kan gøre det bedre.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:29 #201
Hmm.. det er vel op til Ron eller en anden at få det ned i bytes *S*

Apollo69 =>
Kan du ikke få det ned i Bytes?? ;o)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:32 #202
Jo, men det gider jeg ikke.
Jeg har givet mit forslag men der var ikke rigtig nogen der gad at kommentere det.
Om det var godt eller dårligt er en anden sag.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:42 #203
Jeg kan godt hoste siden, men jeg har desværre ikke de vildeste servere.
Jeg har to 200Mhz Pentium, en med 32mb ram og en med 64 der kører win2000!
Avatar billede kunze Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:14 #204
43 kb er da ikke meget ? Konprimer det da :)
Avatar billede kunze Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:14 #205
www.kunze.dk/banner.jpg <--- Den fylder noget mindre!
Avatar billede dnor Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:26 #206
Jeg syntes stadig at banneret er for stort til modem
Så jeg giver apollo69 ret.
Der må kunne findes et andet. Det jeg lavede fylder 5.8kb
Avatar billede kunze Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:33 #207
22 kb er ikke for meget. Næsten alle har ISDN+ i dag.

Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:33 #208
http://www.backside.dk/eksperten/parazite.htm
For ikke at tale om parazite´s forslag. Meget let side, og enkel.
Avatar billede kunze Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:34 #209
lol :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:43 #210
Avatar billede dnor Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:35 #211
Kunze>>> Ikke alle idag jeg kender indtil flere der ikke har isdn men alm. modem.

Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:19 #212
kunze => næsten alle har ISDN+ idag..
Det er ikke engang en måned siden jeg gik fra mit 33.6 modem til ADSL.. men tag et på 11Kb

Det vi mangler nu er et hosting sted..
ron => du hoster selv http://ron.dyndns.dk/test/ ik??

Det er meget langsom om at loade synes jeg.. nu ved jeg ikke om det er din forbindelse eller hva\'!

men nu ved jeg ikke om hvor meget trafik der kommer på sitet.. men hvis du kan hoste den midlertidigt er det måske en løsning..

Eller hva\' siger du Kunze.. har du fundet ud af noget endnu??
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:33 #213
Ja, jeg hoster selv.
Jeg har lige fået en ny server med flere ram, så jeg kan da godt hoste den midlertidligt.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:24 #214
det er ikke min forbindelse, det er min server det ikke er for god... min forbindelse: 1024/256
Avatar billede kunze Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:06 #215
rkhdk > Det er ikke mere end 2 måneder jeg selv skiftede fra ISDN 64 til ADSL 1024... :)
Men det er jo vigtigt at den er flot grafisk. Mit logo på max. 11 kb: www.kunze.dk/banner.jpg
Avatar billede hotpop Novice
30. oktober 2001 - 20:39 #216
kunze> Det logo er ok :)
Avatar billede kunze Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:37 #217
hotpop > Oki... :) Det kan komme til at fylde mindre men så bliver det grimt.. Altså for komprimeret.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:22 #218
Alle => skal vi ikke lade --==Ron==-- hoste www.docare.dk indtil at vi har fundet en anden host?

Det vi mangler nu er vel kun at Admin får klaret det med betaling!

Ron => kan du ikke lægge dette ind under betaling?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:26 #219
Hvad skal vi foretage os omkring betaling ?

Vi kan oplyse indbetalings-data til vores konto i Danske Bank, men skal der også være Dankort-betaling ? Jeg foreslår vi starter med alm. konto-oplysninger, og laver det mere avanceret efterfølgende.

Lad mig høre, hvad vi skal gøre herfra, for at støtte det gode initiativ :) !
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:30 #220
ron sæt dette ind under hvordan

Bank: Den Danske Bank
Reg.nr.: 3171
Konto no.: 3171 209676

Andreas_admin => hmm prøver du at kommme på Top 10 ;o)

de 150 Pointz er til designet *S*
Avatar billede hotpop Novice
31. oktober 2001 - 20:31 #221
admin> tsk tsk... *gg*
Avatar billede kunze Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:35 #222
hæhæ :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:04 #223
Til admin> er det muligt at jeg kan få det script der viser de random tekster der kører i højre hjørnet af siden \"Sagt om Eksperten.dk\".. Jeg syntes det ville være rigtig fedt at have kørende på støtte siden!

Til jer andre> Jeg har desværre fået virus på min server (nimda), men i morgen skulle jeg gerne have en ny server op at køre (http://area404.dk) :)
Avatar billede hotpop Novice
31. oktober 2001 - 22:09 #224
--==ron==--> vi krydser fingre :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
01. november 2001 - 00:00 #225
så kører siden igen, på adressen http://area404.dk/eks :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. november 2001 - 00:09 #226
Det tager da for lang tid, hvis man overhovedet får den ind!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. november 2001 - 09:13 #227
Jeg kan ikke komme på siden ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. november 2001 - 09:38 #228
ron => jeg kan heller ikke komme ind på siden..
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
01. november 2001 - 14:34 #229
Nu er den blevet testet, jeg er næsten 100% sikker på at den kører nu :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. november 2001 - 17:05 #230
ron => synes du skal skifte din forside.. jeg ved ikke hvor mange der forstår det!!

Lave en lille indledning!!

Alle=> DER MANGLER STADIG INDLÆG!!! til hvorfor støtte eksperten.dk

der er er et par fejl i mit indlæg... der er kommet et par liner, som ikke skulle være der!!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
01. november 2001 - 17:43 #231
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive...

ALLE-> DER MANGLER STADIG INDLÆG!!! til hvorfor støtte eksperten.dk
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
01. november 2001 - 17:43 #232
<-- til dem der kun skimmer teksten
Avatar billede apollo69 Nybegynder
01. november 2001 - 23:33 #233
Og til dem der bare vil vide hvad der sker når man går ind på area404.dk/eks:
www.backside.dk/eksperten/404.jpg
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 06:26 #234
apolle69 => he he.. får den samme *S*
Ron => Vil du se at få Fjernet W32.Nimda.a@mm[html]  fra siden!!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. november 2001 - 10:11 #235
Kører godt hva´
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
02. november 2001 - 15:41 #236
FUCK %&/()=(/&%/()=? .. (=)/&%
Damn, ikke igen da !!!!!!
Det er sq anden gang jeg har nimda nu!
Hvad gør vi, vi må finde en anden host!?
Avatar billede kunze Nybegynder
03. november 2001 - 00:43 #237
Jeg har en Nimda fjerner. Giv mig din e-mail :)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
03. november 2001 - 00:52 #238
rolands@postkasse.com
apollo69-> hvorfor er du så negativ over for det hele ?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. november 2001 - 01:16 #239
ron>> For det første siger i hele tiden ALLE skal være enige, men når der er andre end de der 3-4 stykker der kommer med forslag eller kommentare er der ingen respons.
Og fordi jeg tror ikke jeres anstrengelser er det hele værd.
Du spørger admin om det script, det eneste der kommer igen er \"Jeg kan ikke komme på siden ?\"
Admin har dømt eksperten til døden har jeg en ide om.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. november 2001 - 22:16 #240
Sådan ser der nok ud på admin´s skærm om kort tid.  *GG*
http://www.backside.dk/eksperten/sletter.gif
Avatar billede hotpop Novice
03. november 2001 - 22:18 #241
apollo69> *lol*
Avatar billede bbs Nybegynder
03. november 2001 - 22:19 #242
lol
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
04. november 2001 - 06:01 #243
ja ja.... den er sjov, men det er da trist :(
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. november 2001 - 11:08 #244
ron>> Jep
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. november 2001 - 11:44 #245
ron => kan ikke komme ind på siden!!

Hvad med at flytte den til www.docare.dk??
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 20:48 #246
den virker stadig ikke :(
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. november 2001 - 09:47 #247
Kan det ikke være sådan på siden, at man i felt 1 indtaster sit brugernavn fra Eksperten, og i felt 2 indtaster det beløb man ønsker at donere.

Disse oplysninger vises som en liste af bidragsydere på Eksperten, som har givet et bidrag. Evt. kan vi lave en markering v. brugernavnet, som viser man har hjulpet til. Herudover viser vi et totalt beløb, for de bidrag som er kommet ind på initiativet.

Nederst på siden står konto-oplysningerne til Eksperten, som man skal benytte sig af, for at overføre pengene. Hvis man glemmer navn på indbetalingen, kommer de æpå en \"anonym\" liste.

Vi vil også arbejde med muligheden for at man kan bidrage f.eks. ved at sende en SMS, som vi får penge for, men mere om det senere.

Hvad siger I, er det ikke den mest enkle facon at gøre det på ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. november 2001 - 09:54 #248
andreas_admin => en god ide.. det må vi få nogen til at se på!!!

PS. De 150 Pointz er stadig til dem der laver design ;o) *LOL*
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. november 2001 - 15:18 #249
Er der gang i tråden eller er jeg lidt sent ude ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. november 2001 - 15:21 #250
indlæg 250 ;o)
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 17:48 #251
Mit bud på Logo:

www.friserverplads.dk/lillefix

Kritik modtages gerne, sålænge det er konstruktivt :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 17:50 #252
Eksperten\'s logo bør efter min mening ikke være overskrevet ???
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 18:28 #253
Hvordan \"overskrevet\"?
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 18:30 #254
\"Støt\" står på skrå over deres logo ... den holder ikke ....
Ryk det ud til højre eller ned ....

Tænk på det som var det dit eget logo der blev \"dækket\" ....
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 18:34 #255
Ok, det er vi enige om.
Forstod bare ikke hvad du mente.
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 18:37 #256
:) Fino dino :)

Hvad er din mening om mine \"logoer\" ???... jeg har set det der er og fandt det gnidret ..... derfor fremstillede jeg disse ....
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 18:40 #257
For at sige det lige ud så synes jeg det der er lavet tidligere \"sucks\".
Men det er vist besluttet at det er det der skal bruges.
Dine er pænere, mangler bare den sorte kant efter min mening.
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 18:50 #258
Sortkant ??... øjeblik.......
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 18:56 #259
There u go :)

www.friserverplads.dk/lillefix

Sort kant :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 18:57 #260
Jep, nr. 2 er bedst.
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 19:00 #261
Vi tænker vist ens :) *ggg*

Og jeg kan kun give dig ret i dit tidl. indlæg:
Kommentar fra apollo69
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 19:04 #262
Egentlig ret sært at du har dette indlæg på abonnér listen og de andre åbenbart ikke har :-/
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 19:25 #263
Det er da ikke sært at jeg har det på listen, jeg har da selv givet et forslag.
Der var bare ikke nogen der gad kommentere det.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 19:28 #264
Kommentar fra kunze
\"Mit logo på max. 11 kb: www.kunze.dk/banner.jpg\"
Ja, efter jeg komprimerede det.
Det oprindelige fyldte 43 kb.
Men igen, det er de samme der kører løbet så jeg gider ikke spilde mere tid på at komme med forslag.
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 19:31 #265
Hmmm..... Der er noget om det :(
OK mit fylder mindre .... fordi det er i GIF format ... men det er ikke det der er pointen .....

Det er nu en af de \"Ansvarlige\" skal melde sig ....
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 19:32 #266
Og hvem er de \"ansvarlige\"?
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 19:37 #267
*LÅÅL* ... skulle vist være OS ALLE ... men jeg er ikke sikker *ggg*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 19:39 #268
Heller ikke mig.
Nu af melder jeg det her, gider ikke spilde mere tid her.
Go´ fornøjelse.
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. november 2001 - 19:41 #269
Hæ hæ hø :)

Nu får vi at se hvad det ender med :)

Hygge til vi \"trådes\" :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2001 - 19:52 #270
Hvis du ikke har andet at lave kan du da smutte forbi spm 40943 og hjælpe lidt til. ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. november 2001 - 16:42 #271
hmm der sker sgu ikke så meget her mere..
en KÆMPE FIASKO! det er hvad det er!!

Parazite, har fået hostning men det virker åbenbaret IKKE..
Avatar billede kunze Nybegynder
24. november 2001 - 18:22 #272
Kan Eksperten ikke bare sætte point-tallet for et bannerklik op til f.eks. 5 point ?
Der er vel mindst 5.000 besøgende per dag og da ét bannerklik normalt giver 0,50 kr. er det jo 2.500 kr per dag. Det burde da kunne trække 5x Eksperten :)
Jeg klikker så tit jeg husker det og hvis det nu var 5 point ville alle besøgende klikke!

Jeg mener... Hosting er 2.500 kr per måned med fri trafik hvis man finder er sted med gode priser og en server koster ikke mere end 20.000 kr.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. december 2001 - 21:42 #273
ron => Svare du lige.. så jeg kan få lukket denne fiasko!
Avatar billede dar Nybegynder
03. december 2001 - 21:53 #274
Fiasko og fiasko - det kommer da lidt an på om man regner udfra antal indlæg eller \'udfaldet\' af spørgsmålet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. december 2001 - 21:57 #275
dar => der har ikke været andet end problemer med dette støttesite!!

Må desværre indrømme.. eksperten ER dødsdømt!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
03. december 2001 - 22:54 #276
Ok, jeg gjorde mit bedste...... Det gør det heller ikke lettere at folk er så negative!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. december 2001 - 20:15 #277
Sådan! så er ALLE tilfredse!
Avatar billede kunze Nybegynder
07. december 2001 - 18:11 #278
Eksperten.dk er ikke dødsdømt. Der skal bare findes en sponsor. Måske en ISP vil gå ind i noget samarbejde.
Det burde evt. give 5 point at klikke på et banner.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
09. december 2001 - 14:27 #279
Jeg får ikke points for at klikke på et banner?!
Avatar billede kunze Nybegynder
09. december 2001 - 14:58 #280
ron > Man får et point per banner klik. Dog max 1 om dagen.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
09. december 2001 - 18:24 #281
ikke mig... jeg klikker næsten hver dag, men der sker ikke noget med mine points!
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 20:07 #282
Jeg får heller ingen bannerpoint, det er en måned siden jeg sidst fik det, og jeg har prøvet en gang om dagen!
Avatar billede kunze Nybegynder
09. december 2001 - 21:12 #283
Det gør jeg søreme heller ikke. Jeg klikker sjældent men kan da huske at man for et stykke tid siden fik 1 point for det ? Det er da ikke så smart at de bare fjerner den funktion uden at annoncere det.

/Kunze

www.anarchy-online.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 21:24 #284
Da navnlig ikke når der står [ Eksperten drives af reklameindtægter, giv dit bidrag ved at klikke på banneret ]

sakset fra Eksperten øverst oppe!
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 14:32 #285
Hvad med at alliere eksperten.dk med et andet firma som driver noget konkurrence i stil med "hvem vil være tusindekronær" Man ringer til en overtakseringsnummer og deltager i en konkurrence når beløbet er på 10.000 kroner trækkes der lod om 1000,- eksperten får 5000,- og det allierede firma får 3000,- de 1000,- går til drift... noget i den stil, hvis det da ellers er lovligt... Jeg ville ihvertfald selv være meget mere motiveret for at ringe til det nummer hvis der bare var en lille sansynlighed for at jeg ville få noget ekstra ud af det (ud over eksperten.dk)