Avatar billede olai Juniormester
21. oktober 2001 - 19:16 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Så prøver vi igen, Mening ønskes .....

Hej med Jer.

Så har min side holdt mig vågen endnu en nat, jeg kan ikke blive tilfreds (kender i det).

Jeg har før spurgt om jeres mennig til denne side, og vil meget gerne gøre det igen nu, inden den kommer ud til offentligheden.

FØR: http://www.jnbixen.cjb.net
EFTER : www.onsl.subnet.dk/test/index.htm
(det er \"EFTER\" jeg vil have vurderet)
UNDERSIDERNE VIRKER IKKE... det er kun forsiden.

http://www.onsl.subnet.dk/test/index.htm

På forhånd tak...
Kom med Jeres ÆRLIGE MENING !!!
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 19:20 #1
hmmmm.... hvis der absolut skal være scroll bar i menuen så flyt menuen over i den anden side - da den er ødelæggende for helheden når den står midt i det hele.

ellers pænt
Avatar billede olai Juniormester
21. oktober 2001 - 19:23 #2
Så er menuen rettet.. :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. oktober 2001 - 19:29 #3
Horisontal og vertikal scroll i menu - IE 5.5 win 2000. Hvis du sletter dit (overflødige) ur, tror jeg den vertikale scroll forsvinder. Og hvis den forsvinder så forsvinder den horisontale nok også :)

Fint logo i rolige klare farver, specielt godt at \'skærmen\' bagved hælder ind mod www.jn..... og dermed \'guider\' øjet.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok tænke lidt over om bruger har behov for at blive hilst \'Velkommen\' og om dit \'copyright dit & dat\' nu også er nødvendigt ...

Fin menu med udemærket grafisk feedback.

Alt i alt - det kan du såmen godt være bekendt (når du har fjernet de scrollere :)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. oktober 2001 - 19:29 #4
BINGO - og så væk med uret ...
Avatar billede nuki Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:41 #5
Olai hvorfor fanden har du ikke købt jnbixen.dk ?
Avatar billede 4u2x Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:43 #6
hvordan laver man sådan et logo?
Avatar billede filen Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:48 #7
Flot side, jeg kan ikke klage.
11@13...
Filen/
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:56 #8
jeg får vandret scrollbar under menuen, det burde ikke ske.

den grå vandrette bjælke foroven hjælper på dine lodrette scrollbars, men clasher desværre med de blå farver.

menuoverskrifterne er tættere på sidste link i gruppen over (som de ikke hører sammen med) end de er på første link i den gruppe de er header for. Lineafstanden i menu-grupperne må generelt gerne være noget mindre.

Klem samme i højden så der ikke kommer scrollbars i menuen førend ved ca 600px. det er et meget højt design.

Den hvide baggrund i midtrammen kontraster lovlig meget med de blå omgivelser

mvh JakobA
Avatar billede olai Juniormester
22. oktober 2001 - 03:06 #9
Så er der lavet et par ændringer.
Jeg HAR købt www.jnbixen.dk, venter på klarmelding.
Undersiderne er nu også klar.

Avatar billede olai Juniormester
22. oktober 2001 - 03:08 #10
4u2x > Det tog mig og en pakke cigaretter en hel nat at finde ud af det, sammen med vores nye gode ven; Adobe Photo Shop
Avatar billede olai Juniormester
22. oktober 2001 - 03:09 #11
jakoba> Jeg har ændret et par ting som du nævnte, hvad er din mening herefter ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 16:11 #12
Lige en kommentar til logoet:
Jeg synes til gengæld ikke, det er så fedt. Det er for stort, og screenshottet bliver alt for udtværet. Oppe til højre (over \"www.jnbixen.dk\") er der en masse tom plads, og det er lidt spild. Begræns screenshottet til en lille supplerende illustration til teksten, og gør så selve banneret meget mindre! Men farverne er flotte :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. oktober 2001 - 19:02 #13
væsentlig bedre.

Dog stadig en tand for høj. Især i menuen. to reetemuligheder, der muligvis skal gøres begge to:
a) gør de sorte overskriftbilleder lidt kortere så der er plads til scrollbaren når den kommer, uden at den lave vandret scrollbar også.
b) fjern overflødige links ( eg: \'kontakt JN\' og \'Ris&Ros til JN\' er 90% samme link så slå dem da sammen til eet. \'Hi-Fi\' og \'Stereoanlæg\' er også lovlig meget det samme. Hvad laver det der \'billige ram\' link i DIN meny?)

mvh JakobA

Avatar billede shape Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:30 #14
Det ville se lidt bedre ud hvis siden fyldte helt ud til højre og venstre, så kommer der heller ikke så meget scroll på.

www.starvision.dk
Avatar billede olai Juniormester
23. oktober 2001 - 21:00 #15
så virker domænet, points bliver lige straks frigivet som tak for Jeres bedømmelser..
Avatar billede shape Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:10 #16
virker! hmm ja sådan nogenlunde...
Avatar billede olai Juniormester
23. oktober 2001 - 23:54 #17
shape >> Hvad mener du ??