Avatar billede khvid Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne maksimeret i Stifinder

På to af de tre maskiner, jeg har adgang til, åbner IE i maksimeret vindue, når jeg klikker på en html-fil i Stifinder. På den tredje åbner den altid i normalvindue, uanset hvordan sidste explorer-vindue er lukket ned. Hvordan får jeg den tredje til at åbne maksimeret?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 17:36 #1
Jeg har tidligere læst et svar på eksperten om, at IE husker størrelsen på vinduet, hvis du holder SHIFT nede, når du lukker vinduet. Prøv dette.
Avatar billede khvid Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:39 #2
Det er ikke IE, det drejer sig om, for den genåbner i den størrelse den havde, da den blev lukket ned. Men uanset, om den er lukket ned maksimeret, viser den html-filen i normal-vindue, hvis den startes op fra Stifinder (f. eks. ved aftestning af ændringer i hjemmesiden).
Avatar billede cool_casper Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:45 #3
Du kan finde et script der automatisk maksimere på javascript.internet.com... et øjeblik så prøver jeg at finde den!
Avatar billede khvid Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:49 #4
>>cool casper - jeg har måske ikke udtrykt mig tydeligt nok - jeg er ikke ude efter programkode, men snarere et hint om, hvor jeg skal ind og stille på Stifinder, evt. i registreringsdatabasen for at få den til at te sig på den tredje maskine, som den gør på de to andre.
Avatar billede khvid Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:05 #5
Jeg ved ikke, hvordan man gør, men jeg lukker spørgsmålet, fordi en fornyet association af html til IE har løst problemet.

Undskyld ulejligheden

khvid