Avatar billede pj-post Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Server

Hvordan stiller vi en computer op til at være server for alle spil Til LAN/NET??? Nogen der har en side hvor der står en Forklaring/brugsanvisning.....
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:01 #1
hvilket spil ?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 14:52 #2
Brugsanvinsnig, det er da blot at gå igang.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:10 #3
\"alle spil\" ?!?!

Der skal jo være installeret det rigtige software på serveren. Er det Counter-strike, så skal der køre Counter-strike server software - er det Quake 2, så skal der køre sådan en server .... du kan ikke bare sætte en server op - og så kan den håndtere alle spil, du måtte kunne finde.
Avatar billede pj-post Nybegynder
01. november 2001 - 10:24 #4
Fx Red Alert 2
Avatar billede pj-post Nybegynder
01. november 2001 - 10:30 #5
Jeg har fået at vide at man kan stille en server op til alle spil. altså en dedicatet server.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. november 2001 - 10:31 #6
det kan du også i nogle spil...feks i counter-strike, skal du bare sætte hak i \"dedicated server\" også trykke create/ok
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. november 2001 - 18:32 #7
Men du kan ikke bare sætte en server op, som automatisk understøtter alle spil .. du skal selv installere server softwaren for hvert enkelt spil på serveren.
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 08:36 #8
ok thx
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 08:43 #9
hvor finder jeg server software????
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. november 2001 - 09:29 #10
Til hvilke spil?

Counter-strike: http://server.counter-strike.net/
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 10:29 #11
hey goulduck send lige det som svar så får du pointsene
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 10:29 #12
hey og software til redaler2 og andet kender du ikke en side??
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. november 2001 - 12:32 #13
RA2 kender jeg ikke software til. Men når man spiller det på nettet, er der heller ikke en server... her er det én af de andre spillere som hoster et game. Der er Westwoods servere blot et kontakt punkt .. så derfor tror jeg desværre ikke at du finder noget softeware til dette.

Hvis der er andre spil du vil have servere til, så skal jeg se hvad jeg kan gøre... :)
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 12:43 #14
ok thx.... har du icq??
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. november 2001 - 13:05 #15
6491819 ... men jeg skal lige installere det så...

Jeg er på messenger, hvis det var noget?

get2meat@hotmail.com .. :)
Avatar billede pj-post Nybegynder
02. november 2001 - 13:09 #16
oki....