Avatar billede webmonster Nybegynder
15. november 2001 - 22:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan man smide OE i systray ??

Nu har jeg læst div. spørgsmål om at man kan smide forskellige programmer ned i XP\'s sys-tray,

Kan man også det med outlook express til XP, i så fald hvordan ????
Avatar billede halifax Nybegynder
15. november 2001 - 23:00 #1
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:02 #2
halifax> linke til et spørgsmål hvor det ikke var dit svar der blev accepteret? tsk tsk...
Avatar billede webmonster Nybegynder
15. november 2001 - 23:04 #3
ok halifætter, det er OUTLOOK EXPRESS !!!.. ikke outlook....
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:07 #4
webmonster> kan du bruge noget af det og så gætte dig frem til hvad der skal så i stedet for Outlook?
f.eks.
1. start - kør - regedit.
2. Find nøglen HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office\\10.0\\Outlook Express\\Preferences
3. Fra Rediger-menuen vælges ny - DWORD værdi
4. Navngiv værdien MinToTray
5. Dobbeltklik på den nye værdi og set den til 1
Avatar billede webmonster Nybegynder
15. november 2001 - 23:12 #5
Virker ikke,
Avatar billede halifax Nybegynder
15. november 2001 - 23:25 #6
I det spm. jeg linker til har jeg kommentar til TraySaver, som kan minimer ethvert program til Tray. Ved dog ikke om det kører under XP. Det er da også et svar, ikk\'?  :)

Avatar billede kingmanon Nybegynder
16. november 2001 - 12:02 #7
Brug TrayIt: http://www.xmlsp.com/trayit/trayit.htm

Det er det absolut bedste program til netop dit ønske. Og ja det kører under WinXP, bruger det selv.
Avatar billede halifax Nybegynder
16. november 2001 - 15:17 #8
webmonster spørger specifikt om at minimere Outlook Express, og ikke andre programmer. Mon det er årsag til, at der konsekvent afvises svar med en mulig løsning, der indebærer at alle programmer kan minimeres til Tray. Lidt underligt, synes jeg.
kingmanon - Nå, dit forslag til TrayIt blev akcepteret. Godt nok. Jeg har læst beskrivelsen på sitet og det ser ud til at TrayIt gør det samme som TraySaver, med en forskel til TraySDavers fordel efter min smag. - TrayIt lægger ikonerne i Tray så der kan blive en hel række, som fylder op i venstre side af proceslinien.  TraySaver holder kun et ikon her, mens de øvrige skjulte ikoner ligger i et lille popup vindue som hentes frem og skjules med en enkel tastekombination.
Hvilken man vælger må være smag og behag. Jeg savner en kommentar fra webmonster om, hvorfor forslag om TraySaver afvises, når svaret om TrayIt grundlæggende ikke er bedre.

Avatar billede kingmanon Nybegynder
16. november 2001 - 15:21 #9
Er man ikke lige statluder når man tuder over 30 point?

Ved du desuden om TraySaver fungere under XP?
Avatar billede halifax Nybegynder
16. november 2001 - 15:31 #10
Har ikke noget med point at gøre, men mere en holdning til - i hvert fald symbolsk - at \"belønne\" brugere som bruger tid og kræfter på at hjælpe. Det kan f.eks også gøres ved at dele point ud til mere end et rigtigt/brugbart svar.
På TrayIt sitet står, at det kan anvendes til NT, XP er ikke nævnt. Men det oplyser du så. Fint nok.
Om TraySaver oplyses også NT. Derfor en formodning om, at det også kører under XP. Jeg har desværre ikke mulighed for at efterprøve det.  :(
Du kunne måske prøve? Og skrive en kommentar her.

Avatar billede kingmanon Nybegynder
16. november 2001 - 15:46 #11
Fair nok, men jeg sidder på jobbet lige nu så det må blive senere.