Avatar billede halnet Nybegynder
21. november 2001 - 22:55 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Speedstream 5781 + hub

Jeg har 4 pc\'er som skal connectes til internettet, og der er ingen problemer hvis de alle 4 kommer direkte i speedstream 5781 indbyggede hub. MEN jeg skal flytte den ene computer til et lokale langt væk hvor der allerede er trukket eet kabel til. For ikke at skulle ofre penge og tid på at trække endnu et langt kabel vil jeg gerne bruge min hub.

Jeg har en hub som desv kun er 100mbs (ikke 10/100). Hvordan(/kan?) det lade sig gøre?

// Hal
Avatar billede finntoft Nybegynder
21. november 2001 - 23:03 #1
Mit svar er at det ikke kan lade sig gører da speedstream 5781 ikke kan kører 100 mbit, du kan eventuelt købe en Swich

se: http://www.bbec.dk/vareliste.asp?vareID=net
www.bbec.dk
Avatar billede acp Nybegynder
22. november 2001 - 08:36 #2
Din Router har kun er 10 Mbit Ethernet Interface....
Avatar billede halnet Nybegynder
22. november 2001 - 09:25 #3
Thanx - jeg må investere i endnu et kabel :o(

// Hal