Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 16:31 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Er det \"nye\" design mere overskueligt end det gamle? www.divxit.dk/test

Jeg har i længere tid ærgret mig over at loadtiden på www.divxit.dk var så høj. Desuden var der \"for langt ned\" til de konkrete menupunkter. Altså antallet af museklik.

Så nu har jeg kastet mig over et redesign, hvor jeg har en fast menu og det er lavet i flere frames.

Jeg vil gerne kritik af det nye design, og især på funktionaliteten.

Siden er afpasset efter at den skal kunne bruges ned til en opløsning på 800x600, og kan ses i Netscape 6, IE 5 og Opera. Menuen virkede faktisk i Netscape 4.x, men den bliver ødelagt af de forms jeg har i den. Derfor er den ikke brugbar i Netscape 4.x

Enkelte funktioner/billeder virker ikke da der er nogle stier der er forkerte.

Der gives point efter svarkvalitet, og jeg forbeholder mig retten til ikke at uddele alle point ved mangel på fornuftige svar.

Adressen på det nuværende design er www.divxit.dk
Og adressen på den nye er www.divxit.dk/test
Avatar billede pro Nybegynder
26. november 2001 - 16:36 #1
Jeg syntes faktisk at det første design er det bedste, der er alt for mange blå sider i omløb :-)

Desuden virker den nye side alt for nøgen, da alle tingene er gemt under de menu punkter.

Jeg syntes også at det virker som om at der er brugt meget mere tid på det første design end det andet.

//pro
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:37 #2
Jeg syntes det gamle er mere stilet og unikt.. det nye syntes jeg ikke er noget specielt over!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2001 - 16:38 #3
hmm, det er da vidst ikkehelt lovligt...
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:38 #4
som pro siger.. så er siden alt for åben og tom.. menuen er heller ikke særlig fed!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:40 #5
Food4u.dk > det er da vel lovligt at lave divx backup af sine dvd\'er, det er sq ikke mange der har råd til en dvd-brænder!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2001 - 16:41 #6
:o)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 16:42 #7
pro> Ok, blå sider er der mange af. Men målet med siden er heller ikke at være unik i design på bekostning af navigation.

Jeg kan godt følge med i at siden virker nøgen, men kan det ikke også blive for meget?

MHT tiden har du helt ret :)

food4u.dk> Hvad er det der ikke er helt lovligt?
Avatar billede stelki Nybegynder
26. november 2001 - 16:49 #8
Jeg syntes det er det gamle design der er det bedste, i det nye design syntes jeg ikke at farverne passer så godt sammen som på det gamle...
Og på det nye er der heller ikke den der menu oppe i toppen...

Men ellers er det smart nok det du har lavet på det nye design, med at man kan gå til forsiden, og at man kan gå til toppen af siden.

På det nye syntes jeg også det er ret tomt og kedeligt, for jeg kan bedre lide det gamle som havde søgninger og alt mugligt ovre i Venstre side.

Så alt i alt syntes jeg at du skal beholde det gamle design.
Avatar billede ptvedt Nybegynder
28. november 2001 - 11:26 #9
Behold det gamle designet
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 15:29 #10
Det sidste link seit var klart flottest
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 20:07 #11
Uddeler lidt point :) Jeg beholder det gamle design..
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
30. november 2001 - 06:39 #12
Lige en ting mere... et andet logo ville være godt, det er lidt kedligt det du har nu!
Avatar billede stelki Nybegynder
30. november 2001 - 19:07 #13
Tak