Avatar billede 443 Nybegynder
28. november 2001 - 13:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

virtuel hukommelse

Jeg får ofte meddelesen om næsten ikke mere virtuel hukommelse. Jeg kan ikke rigtigt forstå det, da jeg har 770mb ram.

Da jeg har så mange ram, har jeg sat hukommelsen meget lavt. Det skulle vel ikke være noget problem, eftersom man i xp kan vælge ikke at bruge den virtuelle hukommelse.
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
28. november 2001 - 13:54 #1
Windows 2k er f*cked.

Sæt din swap fil til min ~100 MB ellers brokker den sig.

Hvis du opgradere til XP kan du slå swap fil helt fra og det virker fint.
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
28. november 2001 - 13:54 #2
Tro mig jeg har prøvet meget længe at få ingen swapfil og det kan ikke lade sig gøre.

Jeg har prøvet alverdens reg og tweak proggies, og ingen af dem kan det.
Avatar billede oniel Nybegynder
28. november 2001 - 14:14 #3
Jo det er netop det der er problemet!

Mange ram kræver stor sidefil!

Det hænger sammen med at Win2k reserverer plads til hukommelsesdump
Avatar billede oniel Nybegynder
28. november 2001 - 14:20 #4
Og så er 100 point alt for meget for det sp!
Avatar billede oniel Nybegynder
28. november 2001 - 14:22 #5
Min sidefil er på 576MB og jeg har 740MB ram.
Avatar billede francke Nybegynder
28. november 2001 - 16:18 #6
Højreklik på \"denne computer\"/egenskaber/avanceret/ydeevne/Skift og stil den der!!
Avatar billede francke Nybegynder
28. november 2001 - 16:18 #7
Sorry så ikke sidste kommentar!!
Avatar billede 443 Nybegynder
28. november 2001 - 17:12 #8
Findes der regler for hvor mange point der må gives. Hvis det er spørgsmålets sværhedsgrad, kan jeg kun sige \"Det er et stort problem for mig\".

Det kan også være lige meget hvor stor den skal være, men en ghostfil bliver bare meget større.
Avatar billede svein Nybegynder
29. november 2001 - 10:09 #9
lyhr007>
Hvordan slår du swap fil fra i Windows XP og fortsat får din Xp til at køre? Ved du noget vi andre ikke ved?