Avatar billede felix Nybegynder
26. marts 2000 - 20:12 Der er 14 kommentarer

Høj ping man ISDN

Davs ...

Jeg har skiftet far v. 90 til ISDN i det håb et få en bedre ping i ½life counterstrike ... men ... min ping ligger stadig på 120-150 selv på de danske servere opasia/get2net.

Kan jeg gøre noget for at få en bedre ping? Jeg har valgt ISDN 112k i modem type (eller hvad det nu hedder)

Min Isp er wol, og inden i siger at jeg skal bruge deres cs-servere vil jeg lige sige at de endnu ikke har opgraderet til 6.0/6.1

Avatar billede felix Nybegynder
26. marts 2000 - 20:14 #1
Overskriften skulle vist have været:
Høj ping med isdn ... butterfingers :-)
Avatar billede thoeger Nybegynder
26. marts 2000 - 21:08 #2
jeg tror ikke du kan få bedre ping, er den ikke meget almidelig måske 110 på de gode dage
Avatar billede flimmermand Nybegynder
26. marts 2000 - 21:30 #3
Dú ser den heller komme længere ned med netværk, men jeg synes personligt også at 100 - 150 kører fint på half-pipe

-Flemming
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
27. marts 2000 - 07:47 #4
I lokalnetværk ligger min normalt på 33
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
27. marts 2000 - 07:47 #5
Også i counter-strike
Avatar billede nico Nybegynder
27. marts 2000 - 08:49 #6
Du kan definere pushlatency og rate men kan ikke lige huske hvordan de skal indstilles. Det hjælper ihvertfald for mange. Sæt decallevel ned i menuerne. High quality models kan du slå fra.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
27. marts 2000 - 14:22 #7
Min ligger normalt på 20-25 stykker, men det er altså uden at have konfigureret noget som helst.
Avatar billede nico Nybegynder
27. marts 2000 - 15:35 #8
He he ja men det er også på LAN!

Når du kører på nettet med ISDN modtager du altså ikke ligeså meget som på LAN derfor gælder det med at indstille sine settings rigtigt så det kører optimalt.

En anden ting! Du kan også definere at den ikke skal downloade under spillet, hvilket også minsker pingen.

Men jeg laver snart en guide på counter-strike.dk så du kan læse mere om hvad du ksla gøre, eller drop en meddelese på vores board og der er sikert nogen der kan hjælpe dig bedre end mig.

Mvh

Nicolai aka Wezer
www.counter-strike.dk
Avatar billede jimsim Nybegynder
28. marts 2000 - 14:56 #9
Nu spiller jeg ikke lige ½life... men jeg spiller q2. Og som isp bruger jeg get2net, der har jeg ping ca. 50-60 stykker. Jeg har prøvet med WOL og der har jeg ping 95-115. Jeg køre selv med extern modem, men dem der køre med interne modems har generelt 20-30 mindre i ping.
Prøv lige om din ping bliver bedre med Get2Net... det er da et forsøg værd.
Avatar billede monken Nybegynder
11. april 2000 - 08:56 #10
Pushlatency og rate? eksisterer de også i HL eller er det et levn fra din QW ungdom?

=)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. april 2000 - 10:32 #11
Nogen der kan fortælle mig en par kendte danske counter servere ?
Avatar billede wezer Nybegynder
27. april 2000 - 14:45 #12
prøv at kigge på http://www.counter-strike.dk under servere der skulle vist være allesammen:)
Avatar billede suckface Nybegynder
16. november 2000 - 17:55 #13
WaZzA ...?
Jeg droppede lige forbi for at sige at .. Få dig et nyt modem ... Feks. et AsusCom gaming modem..[AWOID]Brother har sådn et og hans ping ligger mellem 50-100 på ISDN . Mit 56k ligger sq på omkring 140-170 ... Minor LAG somThimes. Her den 21/11 anskaffer jeg mig ISDN hos CC hvor jeg har set folk med en ping på mellem 60-100 og intet lag. Men indtil da ...
---> Keep Fragging Ma Brother <---
PS: JUBIII RoXz ...
PPS: Hi [Ulv]WeZeR

///TheBlitz-IrOnZiDe
Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
28. maj 2002 - 14:40 #14
det enste du skal gøre er at skrive det her i din config.cfg (lave det om)

rate 7500
cl_latency -50
cl_updaterate 40
cl_cmdrate 40
max_smokepuffs 0
hisound 0
loadas8bit 0
net_graph 3
setinfo "ghosts" 0
gl_keeptjunctions "0.000000"
gl_smoothmodels "0.000000"
gl_playermip "2.000000"
cl_himodels "0.000000"
fps_max "72.000521"
cl_lc "1"
cl_lw "1"

Vis der er andet så kan jeg måske svr på det..