Avatar billede bongo Novice
06. december 2001 - 21:21 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Tændstiksmænd

Jeg har lavet et par simple tegnefilm i Flash. Én af dem har jeg lagt på www.stick-tv.com
Hvis I går ind på sitet, så husk at have lyd slået til.
Hvad kan jeg bruge den her slags tegnefilm til? Masser af mennesker har set stick-tv.com og synes, at filmen er kanon sjov, så potentialet er der.
Har I nogen idéer?

Tak
Avatar billede lawyer Nybegynder
06. december 2001 - 21:25 #1
den er fed..ingen ideer lige nu, men klø på, du er talented!!!!
Avatar billede soreno Praktikant
06. december 2001 - 21:28 #2
hahahaha, det er sgu morsomt at se på. jeg kan godt lide der hvor han piller sig selv i næsen, og der hvor han \"trækker telefonen ud\".

hvad med at lave noget som seeren kan relatere til? eks. holde det på nørd niveau, og gøre grin med nørdens hverdagsliv, altså i stil med den jeg har set, en ensom gut, der sidder foran computere hele dagen. Der må kunne støves nogle sjove episoder frem i nørdens liv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 21:28 #3
Den er rigtig god :) - ser frem til næste afsnit :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2001 - 21:29 #4
.
Avatar billede thomasi273 Nybegynder
06. december 2001 - 21:31 #5
stickman netdater kunne være et topic :) Gerne humoristisk...de lyver fx om udseende, alder osv..så mødes de og dooo!!!!! En lille morale til dem der har fake-profiler på nettet...

det var en idé...
Avatar billede apj Nybegynder
06. december 2001 - 21:35 #6
Det er fint.... bliv ved, øv dig og bliv en af de bedste indefor denne genre!

På halvanden time har jeg lavet denne lille ting. Den er ikke så humoristisk..

http://hjem.get2net.dk/deram/Metropolis_portal/peleando.html
Avatar billede apj Nybegynder
06. december 2001 - 21:37 #7
Eller en portal/samling af små tændstikkemands-film?

Den førende website i tændstikkemænds liv...
Avatar billede lawyer Nybegynder
06. december 2001 - 21:38 #8
api...cool!
Avatar billede bongo Novice
06. december 2001 - 21:41 #9
thomasi...Jeg har selv tænkt på at lave én om netdating. Han skal slevfølgelig være rigtig klam, prøve at støve lokke 13-årige piger til at chatte med ham, osv.
apj...cool. Godt lavet på så kort tid. Jeg er selv kun lige startet på Flash, så stickTV tog mig fire dage at lave. Lydsiden var klart den mest tidskrævende del.

Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. december 2001 - 21:47 #10
hey den er for fed!... må du lave flere af... siden køre ogsåhelt stilen :O)... virkerlig cool :o)

/MN
Avatar billede microtec Nybegynder
06. december 2001 - 22:06 #11
*klaper, klaper, klapper*
Rigtig morsom.

Hmmm, hvad kan man bruge den til? Til at underholde os med naturligvis. Det var vel også meningen.

PS: Personligt slår jeg mig ikke på lårene af grin over lort og en prut, men ellers er der mange gode ting i den.
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
06. december 2001 - 22:17 #12
helt fint det er du god til.. specielt lyden det er imponerene !!!
men ligegyldig hvad må jeg tilstå INTET slår denne flash:
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/flash/fight3.swf

den er simpelthen alt for kanon og gennemtænkt lavet !!
SE DEN, hvis i ikke allerede har gjort det!
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
06. december 2001 - 22:19 #13
specielt når han får fat i sin \"stick\" så er det fandmer COOL !
Avatar billede microtec Nybegynder
06. december 2001 - 22:28 #14
ilovechicks >> Ikke særlig enig. De to ting kan slet ikke sammenlignes.

Det gode ved bongo´s film er netop de barnlige primitive tegninger og den overdrevne lydside.
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
06. december 2001 - 22:31 #15
fuldstændig enig ! men jeg syntes nu stadig den der sohu er fed !  hans er jo også overdrevet cool det er ik det !
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
07. december 2001 - 00:35 #16
havd programmer har du brugt til den fede film?

nerd´s universe.
follow a day in the life of a real nerd.

damn mit engelsk er dårligt idag, næsten lige så dårligt om mit dansk*g*
Avatar billede bongo Novice
07. december 2001 - 00:37 #17
dex...jeg har lavet den i Flash 5
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
07. december 2001 - 00:51 #18
okay.
sejt
keep up the good work, ville ønske jeg også kunne lave stuff like that
Avatar billede apj Nybegynder
07. december 2001 - 10:52 #19
>min lille ting er fin nok, men mangler megen afpudsning. Bl.a. kunne der sættes mange lyde ind. Din lydside er rigtigt god. Og hvis jeg skulle pudse lige så meget som SOHU, ville det tage uger.... Der er virkeligt pudset og framesraten er høj med mange flere frames per scene end min og bongo\'s.

Min kunne man pudse meget på, men din Bongo, mener jeg egentlig er ret godt pudset af. Den stil du har, skal se ud som den gør...

Den er fed..
Avatar billede randome Nybegynder
09. december 2001 - 16:19 #20
ok, lavet - og lyden er godt tilpasset! Du kunne evt. lave nogle knapper, hvor brugeren kan trykke, og få manden til at gøre nogle forskellige ting!!
Avatar billede meilby Nybegynder
10. december 2001 - 18:26 #21
Stilen og lyden er for fed!! Jeg kan egentligt meget godt li\' den ide soreno kom med om at gøre grin med os nørders hverdags liv, det kunne blive en kanon humor side. Jeg glæder mig bestemt til en 2\'er!
Avatar billede dna Nybegynder
13. december 2001 - 20:34 #22
*LOL* !!!!!
Avatar billede bongo Novice
16. december 2001 - 06:03 #23
Tak for alle roserne. Det er for fedt at få så positiv respons.
På Sorenos opfordring er jeg i gang med en Nerd-Files chapter 2. Den kommer til at hedde \"Sushi-edition\" og handler om en japansk ninja-nørd.
Jeg lægger linket ud igen, så snart der kommer noget nyt.

Ses

Bongo
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2001 - 22:08 #24
Hvorfor den underlige pointdeling? point skulle have været delt mellem svarene da der ikke er nogen svar som er bedre end andre ved en site-vurdering!
Avatar billede bongo Novice
18. december 2001 - 22:58 #25
Tja, det har du vel egentlig ret i.
Da jeg delte point ud, tænkte jeg på, hvilke svar jeg kunne bedst kunne bruge.
Jeg havde jo spurgt hvad jeg kunne bruge den slags site til, og uddelingen af point tog udgangspunkt i det spørgsmål.

Men du har klart en pointe. Næste gang jeg lægger et site ud til vurdering, deler jeg pointene lige mellem alle svar.