Avatar billede netz-dk Nybegynder
10. december 2001 - 20:47 Der er 1 kommentar

Brug for et logo?

Her stiller jeg allesammen et spm. som I selvfølgelig gerne må svare på!

Jeg er igang med en ny hjemmeside, den er stadig igang med at blive fyldt op og der mangler faktisk kun nogle små ting nogen steder...

Men noget af det jeg har aller mest brug for (synes jeg) er nogle referenter! og selvfølgelig noget reklame!

Så spm\'et til dig, ja og osse dig derovre på bagerste række! er... \"Har du brug for et nyt logo til din hjemmeside...?\"

Du kan se hvad jeg kan på http://www.friserverplads.dk/flashman som er den hjemmeside jeg bygger på lige for øjeblikket...

Det eneste jeg forlanger er enten at du sætter et af mine bannere op på din hjemmeside eller points på E. Og hvor mange det er finder vi ud af bagefter...

Så... Har din hjemmeside brug for et nyt look, står du med nogle points du ikke ved hvad du skal bruge til, er du.... Tja... du ved hvad jeg mener!

- Netz.dk
- Alias, FlashMan!
Avatar billede netz-dk Nybegynder
10. december 2001 - 20:49 #1
mit Flash er nede forøjeblikket så det bliver statisk grafik...