Avatar billede cangoo Nybegynder
19. december 2001 - 09:31 Der er 5 kommentarer

Ønsker nye å bedre logo

Jeg ønsker nye p bedre logo for abcgruppen.

Abcgruppen består i dag av mange å enkle selskaper:

www.abcbolig.dk
www.abcbilbasen.dk
www.abcbaatbasen.dk (kommer)
www.cangoo.dk
www.cangoo.no
www.cangoo-dk.com
www.cangoo.org
www.surferens-marked.net
www.surferens-marked.no

Logo en skal består av navn og bilde.

Har du lyst til å lage et forslag, så skal vi sende Dere bilde av person som skla være med.

Takk kontakt med oss på info@abcbolig.dk
Den logo vi vil bruke får betalt kr.5000 ...

Hilsen

Atle Næss
Eier av abcgruppen
Avatar billede prodic Mester
19. december 2001 - 09:43 #1
Prøv at oprette spørgsmålet i Job->Freelance - der har du nok meget held med spørgsmålet.

Og så glæder det mig, at se en logo der skal designes for penge - et sjældent syn.

Du burde endvidere nok opstille nogle klare retningslinier/krav til logoet, så folk ved hvad du forventer.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. december 2001 - 10:59 #2
eller også prøv å opret det på www.sharksforum.com hvilket er det lidt mere prof. eksperten, der kn der også betales med penge...
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. december 2001 - 13:38 #3
Jeg skal lige forstå det ret. Er det et logo til abcgruppen du vil have, eller er det et logo til hver side.
Er det til hver side er det så 5000 kr pr. stk eller er det 5000 kr i alt ?
Avatar billede cmk30 Nybegynder
20. december 2001 - 08:26 #4
Hejsa!

Har sendt en mail med information, omkring logo!

/cmk30
Avatar billede cangoo Nybegynder
20. december 2001 - 12:12 #5
Det er 5000 kr i alt

mvh

Atle Næss