Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
19. december 2001 - 10:25 Der er 12 kommentarer

Hjemmeside til en skole

Er der nogen der har en ide til et godt design til en skolens hjemmeside?¿
Ron
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
19. december 2001 - 10:32 #1
Evt. www.pmnweb.dk, www.kvv.dk eller www.kvv.dk/didtest. Bemærk! ALLE DISSE SIDER ER UNDER COPYRIGHT AF MIG! (PATRICK M NIELSEN) OG DE MÅ IKKE KOPIERES. KUN BRUGES TIL INSPIRATION. Jeg har sporingsscript!
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
19. december 2001 - 10:33 #2
Hovsa. didtest linket virker vist ikke.
Her er det:

www.kvv.dk/didtest
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
19. december 2001 - 10:34 #3
Det var dog ligegodt pokkers. Jeg er da et kludrehoved. Det er www.kvv.dk/testdid

MVH
/PhoeniX/
www.pmnweb.dk
Avatar billede sazko Nybegynder
19. december 2001 - 10:35 #4
Det er jo svært at sige hvad der er en god ide til at design, så prøv selv at finde på noget:-)

/Sazko
www.walt.webpunkt.dk
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 10:42 #5
Hvad er det for en slags skole?
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 10:44 #6
Det er en god ide at lave det stil rent, dvs. IKKE lave en masse \"Porno-effekter\"...

Men igen, det afhænger jo meget af hvad for en slags skole der er tale om!
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 10:48 #7
Ellers er der jo utallige skoler på nettet! prøv søgemaskinen www.google.com f.eks. og søg på \"skole\". Der skulle du nok kunne finde dig noget inspiration...
Avatar billede ahk05 Nybegynder
19. december 2001 - 13:40 #8
Det er nemt nok at lave noget selv, find f.eks. nogle effekter på din harddisk.
Avatar billede treinholdt Nybegynder
19. december 2001 - 23:31 #9
Jeg syntes personligt denne er ganske flot:

http://www.lyngbyes.dk/
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. december 2001 - 23:36 #10
find evt inspiration her http://www.best-templates.net/
Avatar billede alpapa Nybegynder
20. december 2001 - 02:00 #11
Et konkret eksempel har jeg ikke, men er altid begrejstret når noget nyt dukker op; Et anderledes navigationssystem, specielle farve-sammensætninger eller lign. Prøv dig lidt frem og få nogle venner/Eksperten til at bedømme det efterhånden.
Pøj-pøj
alpapa
Avatar billede ptvedt Nybegynder
30. januar 2002 - 12:09 #12
www.lgen.tk siden er ikke helt ferdig. Skoleside for Lindås gymnas i Norge