Avatar billede tning.dk Nybegynder
03. januar 2002 - 22:40 Der er 5 kommentarer

Freepaq!!

Hej

Jeg bruger freepaq, og det gåpr ekstremt langsomt. Jeg ville høre om der var nogen der ved om det bliver bedre eller om man kan betale lidt mere så det går hurtigere. Eller andre steder der også supporter php og fri plads. www.tuning.dk
Avatar billede egede Nybegynder
03. januar 2002 - 22:48 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. januar 2002 - 22:49 #2
FreePAQ er ikke kendt for at være vildt god, og jeg tror da heller ikke der er de store tiltag på vej.

Når det virker:
http://www.internetplads.dk/soeg.asp?plads=998&php=1
Avatar billede enobe Nybegynder
03. januar 2002 - 22:53 #3
ja, den var godt nok langsom!

Spørgmålet er, hvor meget du vil ofre. Fri plads er altid et problem, men www.whitehat.dk er måske et bud - eller bruger de også freepaq?

Jeg bruger selv en udemærket host med php og perl + 50mb for ca. 40,- kr om måneden
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. januar 2002 - 09:25 #4
Prøver igen: http://www.internetplads.dk/soeg.asp?submit1=S%F8g&plads=950&php=1

enobe >> Whitehat har været nede i mange måneder, så den kan ikke bruges til så meget.
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. januar 2002 - 22:49 #5
www.cliche.dk måske - er spørgsmålet besvaret, eller står du stadig med det samme problem?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester