Freepaq!!
HejJeg bruger freepaq, og det gåpr ekstremt langsomt. Jeg ville høre om der var nogen der ved om det bliver bedre eller om man kan betale lidt mere så det går hurtigere. Eller andre steder der også supporter php og fri plads. www.tuning.dk
