Avatar billede gimmy Nybegynder
13. januar 2002 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SSI på teledanmark-ting?

Ja, titlen er vel ret sigende.

Jeg har forsøgt at finde informationer på www.teledanmark.dk om SSI understøttes på deres webhotelløsninger.

Jeg har ikke fundet noget som helst om det. Svartiden via email kan være op til 8 dage og der ydes ikke support på 80808090 i weekenden.

Derfor kunne jeg godt tænke mig om nogen der var hostet hos teledanmark med en såkaldt web20 (el.) kan be-/afkræfte at man kan benytte SSI.

På forhånd tak!
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:05 #1
se mere her:
http://zillion.dk/artikel.php?id=31321

www.zillion.dk er deres skod erhvervs site.. INGEN information overhovedt.. ring hellere til deres salg på tlf: 80801590

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk

Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 20:22 #2
Hmm, jaeeh - jeg ringede til dem. 4 forskellige mennesker måtte jeg snakke med før der var én der vidste hvad det var jeg talte om :-/ - og vedkommende der vidste noget om hvad det var for noget måtte spørge en \"teknikker\" om hvorledes det forholdt sig.

Den flinke madame sagde at der på unix-hoteller var php og på nt-hoteller asp.