Avatar billede baard Juniormester
23. januar 2002 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Standby virker ikke

Hejsa

Min standby funktion virker ikke. Nå tiden er inde for at computeren skal gå i standby, får jeg følgende meddelelse på skærmen:

Enhedsdriveren til enheden ’SCSI/RAID-værtscontroller’ forhindrer computeren i at gå i standby. Luk alle programmer og prøv igen. Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til at opdatere driveren.

Standy-funktionen har tidligere virket.

Hvad kan der være galt - og vigtigere - hvordan redder jeg mig ud af suppedasen.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
23. januar 2002 - 18:21 #1
Har du raid eller scsi ?
I så fald opdater busdrivere , og arriba !!
Hvis ikke , prøv at lave en repair.
Avatar billede egadm Nybegynder
23. januar 2002 - 20:20 #2
det er sansyneligvis driveren til din ide controller der ikke understøtter at du går i stanby. prøv og se om du kan finde en opdateret driver til den. men det er heller ikke sikkert at controlleren overhovedet understøtter at stanby mode. det er specielt gamle scsi controllere der har det problem
Avatar billede baard Juniormester
23. januar 2002 - 20:46 #3
ØØØØØØØØØhhhhhh - hvordan ser jeg, om det er  SCSI eller RAID
Jeg er ikke så skrap til den del
Avatar billede baard Juniormester
08. juni 2003 - 02:07 #4
hmmmmm, vist på tide at lukke dette spm