Avatar billede zeromaster Nybegynder
31. januar 2002 - 21:39 Der er 7 kommentarer

ASP PRoblem

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x5f4 Thread 0xa34 DBC 0x2264f6c Jet'.

/klansm/default.asp, line 98

Her er linie 98:

    Set Conn=Server.CreateObject("ADODB.Connection")'

Hvad er fejlen ?!
Avatar billede peppino Nybegynder
31. januar 2002 - 22:18 #1
Hvem er du hostet ved???
Avatar billede tmceu Praktikant
31. januar 2002 - 23:35 #2
Den typiske årsag til denne fejl er manglende rettigheder til .mdb filen.
Avatar billede 2-maz Nybegynder
01. februar 2002 - 09:08 #3
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Avatar billede zeromaster Nybegynder
01. februar 2002 - 13:19 #4
Den er hosted hos brinkster.com
Avatar billede peppino Nybegynder
01. februar 2002 - 14:42 #5
Til tmceu: Nej det kan ikke passe at han gør det for jeg får nemlig den samme fejl. Og nogle gange virker det og andre gange ikke. Så det må være noget andet noget
Avatar billede peppino Nybegynder
01. februar 2002 - 14:46 #6
Prøv at gå ind på denne adr. http://www.azero.dk/support/database/access/ og så helt ned i bunden der står der hvad det bestyder.
Avatar billede tmceu Praktikant
01. februar 2002 - 15:23 #7
peppino >> typisk betyder at det er en meget udbredt årsag til denne fejlmeddelelse, ikke at der ikke findes andre :-)