Avatar billede zeromaster Nybegynder
02. februar 2002 - 02:44 Der er 3 kommentarer

webcam-chat

Hvor kan jeg komme til at chatte med webcam ud over netmeeting?
Avatar billede henba Nybegynder
02. februar 2002 - 09:12 #1
anskaf weeb cam,ønsker du at tale/høre anskaf hovedtelefon med mic.
Du skal have programmet netmeeting .
Log på netmeeting programmet, gå ind i funktioner-indstilling.
Udfyld navn og e mail adresse, ifølge oplysninger er det ikke nødvendigt at skrive det rigtige navn og adresse. Derefter skal der i adresselisten skrives  ils.netmeeting.dk så er du klar til at hente  forbindelse ved at at en på adresselisten,adresselisten er den som er en bog, som ikon. Hilsen Henba
Avatar billede bbrockie Nybegynder
02. februar 2002 - 09:14 #2
Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så vil du prøve et andet program udover NetMeeting til videochat?

Hvis dette er tilfældet, så fandt jeg ICUII utroligt nemt og bekvemt at komme i gang med :)

ICUII's hjemmeside:
http://www.icuii.com/
23. maj 2002 - 14:56 #3
www.icuii.com er meget nemt ja,-  men er ikke så smart med håndtering af "buddy-lists" som fx messenger ...  hvis du har XP kørende så brug messenger, lyden er god og video'en nogenlunde (hvorimod icuii godt kan være noget forsinket og hakkende) ... bare huske at åbne de rigtige porte i din firewall (hvis du kører med sådan en) eller evt slå XP's egen fra, ellers kan video i messenger give lidt problemer... Skriv tilbage om hvilke porte hvis du er interesseret? ... håber det kunne bruges...

(et lille tip til ICUII-brugere: hvis du ikke kører med den registrerede version (den fra siden) så kan du registrere den med et tilfældigt 4-cifret tal - så lukkes programmet ned og du sidder pludeselig med den registrerede version - måske er det 5 cifre, kan ikke huske...  ;-)    )