Avatar billede jhc Nybegynder
05. februar 2002 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Error creating window in user32.exe

Ovenstående fejl får jeg når jeg bruger et program med mange komponenter på. Programmet er udviklet i Delphi 1 og fejlen opstår kun når man kører Windows ME - 2000 og nyere kører uden problemer. Er der nogen der ved hvad fejlen betyder
Avatar billede martinlind Nybegynder
05. februar 2002 - 12:15 #1
For mange comp. på din form, i d1 og winME er der problemer med resources hvis du har for mange comp. på din forms, løsningen kan være ikke at autocreate alle dine forms, men create og free'e efter behov

/Martin
Avatar billede jhc Nybegynder
05. februar 2002 - 12:32 #2
Jeg opretter først skærmbilledet med tilhørende componenter når der er behov for det - dvs. de autocreates ikke. Men jeg har en komponent som jeg mener at kunne spore at give problemer. Komponenten består af et enkeltlinie tekstfelt med en knap på.(knappen er placeret inde i tekstfeltet). Tidligere har jeg også haft problemet i Windows 98 - men det er forsvundet efter at vi gik fra autocreate forms metoden.
Avatar billede martinlind Nybegynder
05. februar 2002 - 12:35 #3
Så prøv at droppe den comp. og se om det ikke hjælper
Avatar billede jhc Nybegynder
05. februar 2002 - 12:37 #4
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Men det er nok den eneste løsning. - lidt modstridende. Men vi bruger komponenten i et program som der er mange kopier af.
Avatar billede jhc Nybegynder
19. marts 2002 - 16:38 #5
Back to cender