Avatar billede knightdear Nybegynder
11. februar 2002 - 11:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP/MySQL-haj/nørd søger arbejde

Jeg har lavet de opgaver der kan ses på: http://www.nerdcoders.dk
Desuden har jeg arbejdet med tunge intranet-løsninger, bl.a. hos http://www.integration-x.com
Jeg arbejder som regel i FreeBSD, og er vant til at sætte servere op.
Jeg er hurtig til at sætte mig ind i sprog og standarder, jeg endnu ikke kender til.
Til eks. kan nævnes:
Python under et projekt, hvor PHP ikke slog til.
Perl til en hjemmeside uden PHP understøttelse.
ASP til en hjemmeside på en IIS.
DB2 (IBM's database) under et tungt PHP projekt.
C/C++ jeg leger med LEGO Mindstorms robotten :o)
PDF på et projekt, hvor en rapport skulle vises hurtigere end adobe's reader kan det.
PostScript på et projekt, hvor der skulle skrives faktura på en FreeBSD, med OCR-kode.

Udover alt dette, er jeg gået i gang med actionscripting i Flash, og er da også ved at være helt ferm til det.

Har det vækket interesse?
ring på: 23 63 83 73
eller
mail på: dan@nerdcoders.dk
Avatar billede knightdear Nybegynder
21. februar 2002 - 12:01 #1
Avatar billede professoren Nybegynder
07. marts 2002 - 16:07 #2
er du interesseret i at arbejde for en opstart/iværksætter firma?

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede knightdear Nybegynder
07. marts 2002 - 18:45 #3
Så længe der er penge nok i det, til at jeg kan leve, er jeg interesseret i næsten alt. Det skal bare være interessant nok :o)
Men skriv lidt mere til mig. Jeg skal til jobsamtale i morgen D. 8/3, men hvis jeg ikke får det, er jeg stadig fri :o)

/Dan
Avatar billede professoren Nybegynder
13. marts 2002 - 11:30 #4
hus du vil samarbejde med os, skal jeg have en kort CV (ca. 1 A4 side) som udgangspunkt, hvor din udd. og joberfaring fremgår. Du skal være klar over, at opstartarbejde er ulønnet indtil finansering er på plads, hvad vi forventer ca. 1.6.2002
Avatar billede knightdear Nybegynder
17. marts 2002 - 16:14 #5
Har fået job... :o)