Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. februar 2002 - 16:20 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Frameldt bruger contra deaktiveret bruger

Er der forskel på begreberne "frameldt bruger" og "deaktiveret bruger".

Som mange har set, har jeg i den seneste tid optrådt som "isbamse". Kontoen "NanoQ" var afmeldt.

Jeg prøvede for sjov skyld at logge på med min frameldte bruger. Med den kunne man ikke se kategorier mv. Men man kunne rette i sine brugerinfo. Jeg prøvede at rette min emailadresse, hvorefter jeg modtog en mail, hvor jeg skulle bekræfte rettelsen. Efter at have bekræftet rettelsen, var brugeren NanoQ igen aktiv.

Gør samme situation sig gældende ved brugere der er blevet deaktiverede af admin (feks. pga. overtrædelse af Ekspertens regler). Hvis det er tilfældet, er der et seriøst problem der skal rettes op på.

Det skal lige siges, at jeg har deaktiveret Isbamse profilen, så jeg ikke har 2 åbne.

Grunden til jeg skiftede profil var, at jeg ikke kunne overtale Admin til at nedsætte mine point til 300. Jeg har dog været træt af ikke at kunne benytte det nick jeg er kendt under alle andre steder. Derfor har jeg nu valgt at køre videre med denne profil, indtil Eksperten får en feature der muliggør at skifte nick på profilen. Når dette bliver muligt, skifter jeg nick på denne profil, deaktiverer den, aktiverer "Isbamse" og skifter nick på den til "NanoQ".

En besværlig fremgangsmåde, men den eneste mulighed for at få ting som jeg vil have det.

Så indtil videre er jeg igen NanoQ.

/NanoQ
Avatar billede dmcn Praktikant
16. februar 2002 - 16:21 #1
http://exp.dk/spm/173305 : Link til det tidligere spørgsmål, hvor jeg også melder mig under fanerne med brugerproblemer.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 16:29 #2
Og du har stadig dine point *lolf*
Og velkommen tilbage :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. februar 2002 - 16:34 #3
Well.. lidt har jeg da fået ud af hele afæren. Admin blev gjort effektivt opmærksom på nogle problemer, og oven i købet har vi fået lidt mere info om hvad der sker.

Invitationen til face to face møde i Kbh. var absolut også et godt træk.

Der blev da skabt en konstruktiv debat. Det er jo en sund ting :)
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 16:36 #4
Ja det kan man ikke klage på.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 16:39 #5
Den eneste ulembe jeg lige kan få øje på er jeg er nedgarderet til plads nr 66 efter du kom *GG* men det er dog det værd.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. februar 2002 - 16:45 #6
Nanoq - Det møde Admin nævner i dit "Signing off" spørgsmål hvem har hørt om det??
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 20:26 #7
Bare lige en lille bitte ting - det er åbenbart ikke alle brugere der kan logge på med gammel bruger-info - jeg kan ikke logge på med hotpop... :(
Avatar billede stigers Juniormester
16. februar 2002 - 20:27 #8
Men denne kunne jeg bruge :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 20:34 #9
stigers - ja det er mig :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. februar 2002 - 00:02 #10
stigers, kan du SLET ikke logge på med hotpop? - hvad sker der, når du forsøger?

nikolajdu, det er jo så lige det... :/
Avatar billede resten Nybegynder
17. februar 2002 - 09:10 #11
Hotpop kom frem aligevel se her :)
http://www.eksperten.dk/spm/173415
Avatar billede admin Novice
17. februar 2002 - 11:44 #12
Brugere som deaktiveres af coadmin eller admin kan ikke selv aktivere deres konto, det kan kun admin.
Jeg vil informere om mødet og fremtiden på nedenstående link, og i E-Nyt.
www.exp.dk/fremtid.phtml
:)
Avatar billede hotpop Novice
17. februar 2002 - 12:58 #13
jo jo - hotpop virker skam stadigvæk... - nå jamen jeg afmelder da bare brugeren igen og igen og igen og igen og......
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2002 - 13:00 #14
*lol*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. februar 2002 - 13:18 #15
Admin, fino... blev bare lidt nervøs for det var en bug.