Avatar billede musras Nybegynder
25. februar 2002 - 01:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til farvevalg og kritik...!

Halløj

Da det jo er lidt svært at komme med kritik selv vil jeg bede om din hjælp.
Jeg har lavet hjemmesiden til en bowling klub i Sæby i Nordjylland linket er:

www.sffb.dk/test/index.html

<A href="http://www.sffb.dk/test/index.html">SFFb.dk</a>

Jeg vil også gerne have din hjælp til farvevalg på siden:
baggrundsfarve, menu, scrollbar, osv.

Musras.dk
musras@jensen.mail.dk
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 01:18 #1
Prøv at holde dig til 2 måske 3 farver, så går det ikke helt galt.
Den blålilla ville jeg nok gøre rigtig blå og så lysere.
og igen banneret mere ensfarvet hvis du frstår.

skriften s-æby f-amilie... bør være samme orrange som resten af siden...

/Lee
Avatar billede uap Nybegynder
25. februar 2002 - 01:20 #2
Lav siden ud fra banneret. Altså en hvid farve(eller en der ligger tæt på hvid)som baggrund :)
Avatar billede grinderslev Praktikant
25. februar 2002 - 01:20 #3
De farver du har brugt til ÆBY AMILIE OWLING ser ikke så pæne ud med mine øjne, men jeg er også farveblind :-(

Sponsorlogoet er for skrigende i farverne.

Ellers er baggrund m.m behagelige at kikke på.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 01:52 #4
var jeg dig ville jeg lave en hvide baggrund.
Der er simpelthen ikke harmoni mellem logoet og resten.
Hils Chris hvis altså du kender nogle af medarbejderne der ude :-)

Hilsen Michael Knudsen
Avatar billede tjaz Nybegynder
25. februar 2002 - 07:59 #5
jeg holder med uap... de farver som du har valgt er ikke lige de farver der først får mig til at tænke på bowling, men hvis du derimod tager farvene fra banneret relatere det MEGET mere og vil give et bedre indtryk.
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 12:37 #6
er det ikke rød og hvid blå og hvid skøene er... hvad med at køre de farver... og så droppe en orrange :)

/Lee
Avatar billede modulizer Nybegynder
25. februar 2002 - 13:09 #7
Denne orange og blå er ikke for heldig prøv at holde dig indenfor nogle farvescalaer. Prøv at kører dette eksempel og se om du kan bruge nogle af farverne:

<table>
  <tr>
    <td bgcolor="#336699">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#6699cc">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#99ccff">&nbsp;&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td bgcolor="#339966">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#66cc99">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#99ffcc">&nbsp;&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td bgcolor="#663333">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#996666">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#cc9999">&nbsp;&nbsp;</td>
  </tr>
  <tr>
    <td bgcolor="#996600">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#cc9933">&nbsp;&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#ffcc66">&nbsp;&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. februar 2002 - 13:12 #8
Jeg synes ikke at farverne de passer sammen, bruge evt. http://www.colorschemer.com/online/ , til at finde nogle farver der passer bedre sammen. Vælg nogen som er lyse og venlige.

Ovre i venstre side, har du sponsorerne for siden, men hvad skal forsiden.gif gøre godt for, man kan jo slet ikke se det rigtig og der er heller ingen links. Hvis du absolut vil have sponsorerne med, så lav en underside hvor du viser dem, men slet dem fra forsiden.

jeg synes måske at siden er lidt primitiv, men det er ok, hvis du sætter nogen andre farver på, og sletter sponsorerne.
Avatar billede andreasng Nybegynder
28. februar 2002 - 10:59 #9
AAARRRgghhhh .... rød og blå sammen... hvem tror du på!!!

Har du aldrig gået i folek skolens 2. - 3. klasse... der hvade jeg da billedkunskab! Pas på med farver er mit råd!!!

Ellers går det galt... ellers er opsætningen også god... men den er lidt kedelig med hensyn til grafik!!!
Avatar billede musras Nybegynder
19. januar 2003 - 18:38 #10
er ændret
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2003 - 20:07 #11
musras >> Du spørger om noget, hvor til du får en masse brugbart hjælp, så er det altså ikke tiladt at afvise alle svarene og stikke pointene i egen lomme.

Opret venligst et nyt spørgsmål, hvor du fordeler pointene, da det direkte er i mod reglerne.
Avatar billede musras Nybegynder
19. januar 2003 - 20:19 #12
Avatar billede musras Nybegynder
19. januar 2003 - 20:30 #13
de folk som har svaret på mit spørgsmål her på siden ´brug linket oven over til at få dine point