Avatar billede ptvedt Nybegynder
25. februar 2002 - 18:20 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

design

Kan dere vurdere designet/layout. + Evt sitetittel + logo evt logofont.
www.petter.tk

Takk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. februar 2002 - 18:23 #1
fin side men jeg ville gøre det øverste store hvide område lidt mere blåt/lilla, ellers synes jeg det sluger for meget af opmærksomheden.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
25. februar 2002 - 18:33 #2
Den er da fin fin.

Dog forstår jeg ikke hvorfor du har brugt tid på at udvikle dit eget Mark up sprog, når du kunne benytte HTML eller XHTML direkte og så samtidig får foræret en utrolig grundig dokumentation ganske gratis oven i hatten?

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede ptvedt Nybegynder
25. februar 2002 - 18:49 #3
osaka_san: jeg forstår ikke helt hva du mener. er ikke helt med på dansken ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. februar 2002 - 19:31 #4
Fin side...  et logo/flyer ville klæde siden :) Den mangler et eller andet der bryder med designet :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede hono Nybegynder
25. februar 2002 - 19:33 #5
ptvedt >> Her er en forklaring på hvad osaka_sans "felttog" går ud på http://www.eksperten.dk/spm/177545 ;)

Hono
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 20:49 #6
Du burde skifte dine rollover effekts ud i menuen, så skriften ikke bliver større, men evt bare skifter farve.! ellers intet at klage over.
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 20:54 #7
Tag og brug en Gill sans i logo som font
Avatar billede ptvedt Nybegynder
25. februar 2002 - 22:52 #8
startfirma: kunne du komt med noen eksempel? Har tenkt på det du sa
Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. februar 2002 - 20:04 #9
hono> felttog det er nu nok så meget sagt. Jeg tillader mig bare at stille et spørgsmål som de færreste sjældent gør når det drejer sig om webudvikling.
Avatar billede hono Nybegynder
26. februar 2002 - 22:24 #10
osaka_san >> Fair nok, et eller andet skulle jeg jo kalde det ;)

Hono
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. marts 2002 - 18:33 #11
takker for pts :)

//*Jelzin101
www.dinos.dk -som prøver at overholde standarderne :)