Avatar billede trille Nybegynder
07. marts 2002 - 11:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

bestpriceEU a/s søger Information Matchmakers

Til ansættelse landets mest innovative prissammenlignings-søgemaskine søges to Information Matchmakers til snarlig ansættelse. Der er tale om to deltidsstillinger.

Dit arbejde
Dit arbejde består i at matche informationer på tværs af systemer. Du skal jonglere med store mængder indsamlet data og skabe orden ved at holde tungen lige i munden og arbejde målrettet og struktureret. Du kommer til at arbejde i vores egne værktøjer og får desuden mulighed for at påvirke disse således de bliver endnu mere intuitive at arbejde med.

Om dig
Du er rutineret bruger af EDB med stor erfaring indenfor informationssøgning på Nettet. Du kan kommunikere med dine kollegaer og være rar og omgængelig, også når tingene går stærkt. Du sætter pris på teamwork og kigger ikke så meget på klokken – vi er fleksible og forventer også at du er det. Til gengæld for det ansvar som følger med din stilling får du frihed til at skabe din egen arbejdsplads og udvikle dig professionelt samt personligt.

Om os
Vi er et dansk firma som udvikler avanceret søgeteknologi som vi blandt andet bruger til at give forbrugere et overblik over priserne på det Europæiske Internet. Vi er i dag 10 mennesker fordelt på udvikling og drift og har uformelt arbejdsmiljø hvor vi sætter fokus på medarbejderudvikling og at have det rart med hinanden selvom der er travlt. Desuden har vi landets bedste placering - lige i hjertet af København...

Ansøgning - så hurtigt så muligt
Skriv en mail, indeholdende en lille mantra om dig, samt et CV til teknisk chef Claus Trillingsgaard på ct@bestpriceeu.com – SU. den 30. marts 2002.

bestprice EU a/s
Grønnegade 18, 1
1107 København K
Telefon: 33 36 25 25
Avatar billede professoren Nybegynder
19. marts 2002 - 14:26 #1
Det lyder som om du søger studerende "rutineret bruger" og ikke eksperter?

Hvilket "advanceret søgeteknologi"? Udvikler i søgemaskiner?
Avatar billede trille Nybegynder
24. april 2002 - 13:05 #2
ja...

Og stillingerne er besat ;o)