Avatar billede traded Nybegynder
07. marts 2002 - 13:09 Der er 17 kommentarer

hvilken side er fedest?

Hej Alle jer.
Jeg vil gerne have at i vurdere og fortæller mig, hvilken side i bedst kan lide. Du kan vælge mellem http://funnycartoons.dk/test/ og http://funnycartoons.dk/. Jeg vil gerne have en begrundelse for hvorfor i vælger netop den side i synes er fedest. i skal også lige huske på at siden er en underholdningsside.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. marts 2002 - 13:11 #1
helt klart nr 2.

den er mere rolig og symetrisk
MC
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
07. marts 2002 - 13:13 #2
Nr.2 - Din tester er for grim
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. marts 2002 - 13:16 #3
bounce2002 > så demokratisk du dog kan sige det
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. marts 2002 - 13:17 #4
Hvis nr. 1 fik nr 2`s dejlige baggrundsfarve, vil jeg klart foretrække den... ( Det er jo ikke for ingenting Eksperten netop bruger den farve ;-)

Der er mere liv på etteren - flere billeder og færre link. Jeg kan i øvrigt heller ikke lide topbjælken på toeren...

Ellers et flot design

DGP
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. marts 2002 - 13:17 #5
men det er nr. 2

som mc siger, så er den mere rolig og symetrisk =)
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 13:42 #6
2eren! Det der ødelægger etteren lidt i mine øjne er den der hæslige tapetbaggrund*G*
Vil ikke mindes om min Mormors stue, mens jeg sidder og ser på sådan en side:)
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
07. marts 2002 - 13:50 #7
2'eren, Helt klart!!! er enig med Simonia, tapetbaggrund kan være sejt, MEN IKKE HER!!! Layout'et meget flot, dog har 1'eren mere balance, dvs. sitet væltet ikke fordi billederne er placeret jævnt. Så vælg 2'eren!!!
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
07. marts 2002 - 13:53 #8
Hvis du vil, kan du jo mixe lidt rundt på d, og så genbruge kompositionen fra 1'eren og være 2'erens design. Så er du også gået lidt på kompromis med dig selv ;-)
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 13:56 #9
Jeg ville personligt tage etteren, lægge et blurfilter over alle billederne og måske tage et lidt mere speciel skrifttype, så skulle den være helt i vinkel:)
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
07. marts 2002 - 14:00 #10
NEJ! - Jeg synes IKKE at skriftstypen skal ændres. Og hvis du gør det, så sørg for at den ikke bliver irriterende at læse! Derfor: Pas på med hvilken skriftstype du vælger!!!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 14:08 #11
Er du vild jeg er uenig med de fleste herinde.. Hvorfor i alverden er 2'eren et bedre bud end testeren? To'eren har da en kedelig blå baggrund, som slet ikke harmonerer med det budskab og intention hjemmesiden er bygget op med!

Der skal helt klart meget mere spræl på din baggrund.. Se eventuelt http://www.piranhaclub.com/ baggrund..

Mere spræl i!! Det er jo en humorside, mand!!!
Avatar billede traded Nybegynder
07. marts 2002 - 15:10 #12
Er der andre der har den samme eller en helt anden mening om mine to designs?
Avatar billede traded Nybegynder
07. marts 2002 - 15:19 #13
?
Avatar billede stone Forsker
07. marts 2002 - 18:15 #14
Jeg synes at 1 0g 2 er flotte, men baggrunden på dem begge passer ikke til siderne.
Avatar billede jensi Nybegynder
08. marts 2002 - 09:16 #15
Jeg kan bedst lide 2`eren, for 1´eren har en grim baggrund. Desuden er måden 2´eren er stillet op på flottest.
Avatar billede gzu Nybegynder
08. marts 2002 - 16:42 #16
Jeg kan lige begge de har begge deres plusser mææn jeg hælder mest til testen....! Da den er meget ligetil... og også da den anden tager meget lang tid at hente i for hold til...!
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 09:53 #17
traded>> Du bør nok lukke dine gamle, åbne spørgsmål.