Avatar billede fireworld Nybegynder
12. marts 2002 - 10:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

datediff?

Hvordna laver man så den i en SQL selecter alle rows som er lavet for mere end 1 time siden

altså har prøvet sådan her

SQL = "select * from hejsa where datediff("n",dato,'"&Now&"')>60"

dato er et field i databasen som indholder NOW() dataer...
Avatar billede coltau Juniormester
12. marts 2002 - 10:04 #1
Noget i denne stil:

SQL = "select * from hejsa where dato > #" & datediff("h",Now,-1) & "#"
Avatar billede coltau Juniormester
12. marts 2002 - 10:06 #2
Sorry:

SQL = "select * from hejsa where dato > #" & dateadd("h",-1,Now) & "#"
Avatar billede fireworld Nybegynder
12. marts 2002 - 10:09 #3
hvad brugrs # til
Avatar billede fireworld Nybegynder
12. marts 2002 - 10:10 #4
cheat_sql="select ip from ex_ip where site_id='"&sid&"' And ip='"&cl_ip&"' And dato > #" & dateadd("h",-1,Now) & "# ORDER BY id DESC"´

sådan her ser min syntax ud

den siger

Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14)
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Line 1: Incorrect syntax near '09'.
/netstars/nex/go.asp, line 26
Avatar billede coltau Juniormester
12. marts 2002 - 10:19 #5
Sorry - jeg troede det var på en Access. På MS SQL-server skal # skiftes med '

cheat_sql="select ip from ex_ip where site_id='"&sid&"' And ip='"&cl_ip&"' And dato > '" & dateadd("h",-1,Now) & "' ORDER BY id DESC"´
Avatar billede fireworld Nybegynder
12. marts 2002 - 10:33 #6
takker