Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 16:52 Der er 15 kommentarer

Koadmins

Hej Køer og Admin.
Ville det ikke være smart at lave en funktion, så man kunne se hvilke coadmins der var online?

F.eks. en side hvor de var listet!

Hvor mange admins er der egentlig nu? - Kommer der flere?
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 16:53 #1
Og sætte en lille stjerne ud for navnet, så man kan se hvem der er ko!
Avatar billede kapla Nybegynder
13. marts 2002 - 16:54 #2
Avatar billede sthen Nybegynder
13. marts 2002 - 16:56 #3
Det der ville være rart var om man et sted kunne se:

1. Hvem der var anmeldt
2. Hvem der var blevet lukket
3. Hvem der havde fået en advarsel
4. Hvem der ikke var sket noget med
Avatar billede resten Nybegynder
13. marts 2002 - 16:56 #4
Indtil vidre er der Razor,Nikolajdu,hojben,normality,resten.
Og dette som du forslår er også noget som vi arbejder på at få lavet.

Resten/CoAdmin.
Avatar billede resten Nybegynder
13. marts 2002 - 16:57 #5
I de spørgsmål hvor en bruger er blevet anmeldt kommer vi med en kommentar som afklarer problemet.
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 16:58 #6
kapla0: Ser det ikke lidt fusket ud, prøv at læs kommentaren jeg har lagt på som 182928.
Avatar billede sthen Nybegynder
13. marts 2002 - 16:58 #7
OK
Avatar billede kapla Nybegynder
13. marts 2002 - 17:00 #8
Avatar billede microtec Nybegynder
17. marts 2002 - 15:02 #9
resten >> Det er fint nok at I laver en kommentart, men det virker lidt underligt at en tilsyneladende almindelig bruger pludselig smider en anden bruger ud.
Ikke alle ved at der er co-admins. Jeg var heller ikke klar over hvem, for man kan ikke se det nogen steder. Hvis I ikke får en eller anden form for "sheriff-stjerne" vil vi snart opleve at alle og enhver udgiver sig for at være co-admin.
Avatar billede hojben Novice
17. marts 2002 - 15:05 #10
Ingen andre end Admin og coadmins kan smide nogen ud..

Du kan i brugerens profil se om brugeren er coadmin eller ej.

har du et link til hvor dette skulle være sket ??

Hojben / Coadmin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. marts 2002 - 15:15 #11
Avatar billede microtec Nybegynder
17. marts 2002 - 17:10 #12
hojben >> Jeg har ikke et eksempel, men de vil med sikkerhed komme.
Nej, naturligvis kan alle og enhver ikke smide brugere ud, men de kan puste sig op og true med det.
Avatar billede hojben Novice
17. marts 2002 - 17:18 #13
Jeg kan vist sige det for alle coadmins at bliver en sådan fætter spottet vil denne få en meget stor repremande og/eller selv blive deaktiveret..
Avatar billede microtec Nybegynder
17. marts 2002 - 17:29 #14
hojben >> Du ved selv hvilken tumper vi ofte møder her på Eksperten, så det VIL ske (igen og igen).
Avatar billede hojben Novice
17. marts 2002 - 17:37 #15
Ja desværre.. men så må vi jo bare arbejde hurtigere og håbe at I anmelder dem som skal anmeldes ;)