Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 15:33 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

kasp.dk/new/index2.htm

Hvad synes i om siden??

www.kasp.dk/new/index2.htm

-kasp.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
15. marts 2002 - 15:35 #1
Ingen af dine links virker her..  IE6 - win2k

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 15:37 #2
Avatar billede startfirma Nybegynder
15. marts 2002 - 15:41 #3
Jeg synes det er rigtig flot :)

Hvis du skal til at sælge webdesign mv. så kan du måske få andre råd på mit site www.startfirma.dk - der er pludselig en del du skal tænke på :)

Men du har fået lavet et godt udgangspunkt. Gode farver, skønt de gerne måtte være brugt lidt oftere.

Hvis du skal sælge webdesign fra denne side skal du måske sorterer i hvad der har relevans for køber. Det der ikke har relevans fx. webcam bør fjernes :)

Nu ved jeg ikke om du vil sælge designs, det var mest fordi der står kasp - webdesign - design i bunden. Det giver mig det indtryk.

Held og lykke med websitet og evt. salget hvis det er det du vil :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 15:46 #4
tak skal du have :)
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 15:46 #5
Helt sikkert en flot side, du har fået lavet der :)
Der er dog et par småting:
- På forsiden, er teksten svær at læse på den blå baggrund (nyhedsoverskrift 2)
- Siden ser temmelig sjov ud i Opera (6.0). Baggrunden gentager sig selv 3 gange.
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 15:46 #6
Er der noget jeg kan gøre meget bedre ?
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 15:47 #7
Opera [6.0] ?
Avatar billede superseje Nybegynder
15. marts 2002 - 15:51 #8
Synes det er et lidt lamt design, du kunne godt være lidt mere kreativ!

//SuperDude
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 15:52 #9
Ja, Opera 6.0 :)
Se screenshot her: http://www.magik.dk/eksperten/opera.gif
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. marts 2002 - 15:55 #10
Jeg synes du skulle tage at kigge lidt på din kode, utrolig rodet. Hvorfor skriver du:

<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#CC3333">&middot;
Kasp</font><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> </font>

Og:

<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><font color="#333366">
<font color="#FFCC33">webdesign</font></font> </font>

??
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. marts 2002 - 15:55 #11
http://opera.com
Ja, den er flot i IE6, men Opera6 er den... ødelagt en del i..
Det kan rettes, så ;)
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:01 #12
hvorfor bliver den ødelagt af http://opera.com ?
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:02 #13
Er Opera meget bedre end explore
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 16:06 #14
webkasp: Nej, Opera er ikke meget bedre end Explorer, men den er hurtigere  :)

Det er selvfølgelig også op til dig selv, om det er noget du vil rette - der er forholdvist meget få brugere, der anvender Opera.
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:06 #15
Hvad kan jeg gøre for at siden er pæn i Opera
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 16:11 #16
Jeg vil nok starte fra en ende af:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.kasp.dk%2Fnew%2Findex.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Opera er generelt ikke så god til at tolerere fejl i HTML og CSS (style), som Internet Explorer er.
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:13 #17
hmm...tak skal i alle have...
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 16:14 #18
selv tak :)
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:16 #19
kender i den reklame hvor der står en pige og dansker i truser....og truserne bliver skiftet ud hele tiden...tror det er en libresse, ved i hvad den sang som er i baggrunden er for'en ??
Avatar billede webkasp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:16 #20
Skal lave totalt grin med en af mine venner

HAHAH LLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOL