Avatar billede sabrina* Nybegynder
22. marts 2002 - 12:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Læreplads - mediegrafikker :)

Jeg er en yderst erfaren og kreativ ung pige på 22, jeg søger en læreplads som mediegrafikker. Jeg starter på Teknisk skole til april og skal videre der fra i lære.
På nuværende tidspunkt laver jeg layouter til webpages, illustration, html, banner produktion, frihånds tegning, børnebøger, manualer, ordbøger m.m........til egen virksomhed som tilbyder webdesign.
derudover underviser jeg på lavt plan i Photo shop. Officepakken og Internet.

Jeg har søgt efter læreplads mange steder men er ved at give op!!!!.....så er der en ledig plads til mig derude kan jeg kontaktes på sabrina@creative4u.dk

min firmaside: www.creative4u.dk
Avatar billede zed_one Praktikant
23. marts 2002 - 10:53 #1
det er svært at få..tro mig! ;)

uddannelsen er ny, dog er det jo den gamle grafiker uddannelse der har fået tilføjet nogle ting, men det ved mange firmaer stadig intet om, selvom grafiker uddannelsen er nedlagt.

jeg har selv ikke fundet en, men nyder godt af at der heldigvis er en SKP ordning på CEU Herning - så jeg kan være der indtil jeg finder en læreplads.

husk evt at påpege i dine ansøgninger, at en mediegrafiker er det samme som en grafiker.

desuden bør du - modsat af hvad du har gjort her - stave mediegrafiker rigtigt i dine ansøgninger ;)

-Zed - http://www.mediegrafikere.dk
Avatar billede sazon Nybegynder
16. april 2002 - 14:46 #2
Jeg søger praktikplads som mediegrafiker jeg starter også på en Teknisk skole til april jeg søger et firma som ligger på sjælland evt. sydsjælland eller københavn
Avatar billede sazon Nybegynder
16. april 2002 - 14:49 #3
SKP ? Skolepraktik ??
Hvad er den der www.mediegrafikere.dk side for?
Avatar billede angrpoppy Nybegynder
13. maj 2002 - 00:44 #4
Hvis i går på RTS så drop ud, det er den mest tammede uddannelse ever, sorry to say, jeg gik på cmk i roskilde som Digital Integrator, nogen af os kunne så meget i forvejen at de ikke kunne lære os noget, og de ville ikke lære os noget som kom vidre i forløbet, og stadigvæk er der så mange ansøgninger, de bryder loven ved at sige man ikke kan blive optaget da alle skal optages! men som de selv siger uddannelsen kan ikke gå rundt. pga. de ikke har gjort nok overhovedet ud af uddannelsen. Vi fik hele tiden 10 ting avide på engang om den samme ting som var 10 helt forskellige ting, jeg har simphelhen droppet at gå der. Jeg starter på en HHX uddannelse hvor jeg bagefter tag en Multimedia Uddannelse uden praktikforløb, fordi det er simphelhen utroligt at det skal være så svært jeg noget at søge ca. 60 steder.

Best Regards
Jais
Avatar billede staz Nybegynder
17. juni 2002 - 10:37 #5
Tag er selv mediegrafiker udd. i Aalborg. Har ikke fundet en lærelpads endnu.... but still looking :o)

Staz - www.pixel-studios.dk
Avatar billede in2designs Nybegynder
04. september 2002 - 02:27 #6
hmm.. hvis det er grafisk så er jeg nød til at blive hardcore mediegrafiker!
sorry jeg siger det men det ser ud som noget man lave det man første gang prøvet photoshop.
Avatar billede sabrina* Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:41 #7
Jeg lukker lige spørgsmålet... :)
Håber der er en bedre løsning på dette problem.
*VV* Sabrina
Avatar billede staz Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:01 #8
Imens har jeg været så heldig at få læreplads hos NetImage i Aalborg. Udelukkende pga. min ansøgning. De har 50 cd´er til at ligge med anøgning, men min var den som solgte mig. Så være kreative og send din ansøgning ud til en masse virksomheder. Det giver måske pote. Eller endnu bedre: tag ud og snak med dem...

Min ansøgning kan ses på www.pixel-studios.dk/netimage

---- Staz ----