Avatar billede sybersok Nybegynder
23. marts 2002 - 17:25 Der er 6 kommentarer

Datafagtekniker elev

Hej jeg er en ung fyr på 19 år som søger en elev plads, helst KBH området, men alt fungere, hvis det har nogen interesse, så skriv din/jeres mail og jeg vil sende et CV.

Det er ud over det muligt at "låne" mig i 3mdr, gratis, før i forpligter jer med kontrakt.

/Sybersok
Avatar billede bundgaard Nybegynder
23. marts 2002 - 19:05 #1
hmm..LIGE en person jeg ville ta ind..

hva med at skrive om dig selv?
Avatar billede sybersok Nybegynder
23. marts 2002 - 19:39 #2
Jeg vil gå ud fra at hvis det havde nogen interesse for nogen at de ville spørge efter mere,nu vil jeg ikke gå ud fra at du har en virksomhed, men ellers tak for "hjælpen"

/Sybersok
Avatar billede convinius Nybegynder
05. august 2002 - 23:36 #3
Hej... sybersok

kan du ikke sende en ansøgning til SKP@desert.dk

Skriv hvilke områder du kan arbejde med, og hvilke transport muligheder du har!
Avatar billede convinius Nybegynder
10. september 2002 - 19:13 #4
Luk spørgsmålet!
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. januar 2003 - 21:14 #5
Wow, endnu en SKP elev der prøver lykken på eks.dk :)
Avatar billede 1nsane Nybegynder
10. marts 2003 - 10:19 #6
der nogen der har læreplads det er nice :-)