Avatar billede annuka Nybegynder
27. marts 2002 - 00:29 Der er 1 kommentar

PHP/Delphi udvikler søges, fuld tid.

Netcentralen ApS er et mindre IT firma i Storkøbenhavn med knap 40 medarbejdere. Vores kompetance er domæneregistrering i hele verden, web hosting og produktion af unikke dynamiske web sider.

Udviklingsafdelingen:
Vores udviklingsafdeling består af få men dygtige folk. Du kommer til at have stor indflydelse på dine arbejdsmetoder og -opgaver. Der vil dog i starten være en del bestillingsopgaver. Vi har endvidere strenge krav til dokumentation og kodestandard. Vi benytter primært PHP, Delphi, Python, Interbase og MySQL.

Arbejdsopgaver:
Kundesystem (PHP, Delphi, Interbase)
Domain Managent System (PHP, Interbase)
Content Management System (PHP, Interbase, MySQL)
Interne salgsfremmende hasteopgaver.
Live registreringer af domæner (PHP).
Genbrugelig kode (PHP)

Kvalifikationer:
Mindst tre års erfaring som programmør.
Mindst et års erfaring med objekt orienteret programmering.
Teoretisk viden svarende til minumum første år på datalogistudiet eller DTU/Informatik, gerne mere: Funktionsprogrammering, imperativ programmering, objekt orienteret design, algoritmer, datastrukturer, relationsdatabaser og transaktioner.
Stor rutine, gerne ekpert: PHP, Delphi, HTML.
Mindre rutine: SQL og Javascript.
Kendskab til følgende er ønskeligt, men ikke  påkrævet: Python, Java, MySQL, Interbase, CVS og Unix.
Generel velvilje til at lære nye programmeringssprog.
Udadvendt og kan lide at arbejde i team. Selvstændig, målrettet og ansvarsbevidst.

Løn efter kvalifikationer.
Skriftlig ansøgning sendes til

Netcentralen ApS
Att: Jannik Skou
IT Chef
jas@netcentralen.dk
http://www.netcentralen.dk/
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juni 2002 - 18:06 #1
.