Avatar billede annuka Nybegynder
04. april 2002 - 09:56 Der er 1 kommentar

Linux/Windows Systemadministrator

Netcentralen ApS er et IT firma i Storkøbenhavn med knap 40 medarbejdere. Vores kompetance er domæneregistrering i hele verden, web hosting og produktion af unikke dynamiske web sider.

Vi søger en systemadministrator der kan overtage driften af vores serverpark og intranet. Endvidere hjælpe til med at etablere afdelinger i Norge og Sverige.

Serverparken og netværket:
Windows 2000 webserver med IIS, Frontpage og Access.
Red Hat Linux servere, indkøbt december 2001:
- Apache webservere med php og mysql (ca. 2.000 webhoteller)
- Mailservere med postfix (ca. 4.000 mail boxe).
- DNS servere (ca. 20.000 domæner).
- Interne servere med samba, PDC, cvs-server, interbase, backup.
40 nye Dell arbejdsstationer med WinXP. Alle sat helt ens op.
4 HP netværksprintere.

Det vil være dit ansvar at serverne kører stabilt.
En af dine første opgaver vil være at flytte størstedelen af serverparken i eksternt datacenter samt opgradering af båndbredden.

Kvalifikationer:
Flere års erfaring som UNIX system administrator.
Flere års erfaring som Windows NT/2000 systemadministrator.
Flere års erfaring med Windows, Linux, apache, bind/dns, sendmail/postfix, og samba.
Erfaring med sikkerhed, firewall, tcp/ip netværk, backup, cvs, vedligeholdelse og overvågning er bestemt et plus. Det samme gælder for kundskaber inden for programmering.

Udadvendt og kan lide at arbejde i team. Selvstændig, målrettet og ansvarsbevidst.

Løn efter kvalifikationer.
Skriftlig ansøgning sendes til

Netcentralen ApS
Jannik Skou
IT Chef
jas@netcentralen.dk
http://www.netcentralen.dk/
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. april 2002 - 10:33 #1
Jeg har sendt dig et noget andet forslag, men tror trodsalt at det kunne have jeres interesse.

Mhv Jonas madsen