Avatar billede =maddog= Nybegynder
14. april 2002 - 05:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Eksperten fest

Kære eksperten,
Med Oleboles smertelige afsked må men erkende at eksperten, ud over at være et spørg/svar forum, også er et vigtigt socialt forum for mange computer entusiaster.
I den forbindelse vil jeg gerne forelå en eksperten fest, a'la de fester der udbydes på diverse dating sites. Gang på gang dukker frasen 'der er et ansigt bag hver profil' så det kunne være morsomt med en fest hvor man faktisk kan snakke IRL med jakoba, nikolajdu og de andre folk man kender som et nick.
Hvis ikke en fest, så muligvis et andet socialt event.
Reference:
http://www.eksperten.dk/spm/197690
MVH,
=maddog=
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
14. april 2002 - 05:10 #1
http://ekspertenfest.dk
har der været før, men jeg tror sq eksperten er blevet for upersonlig med tiden så jeg tror desværre ikke det bliver en stor event
Avatar billede =maddog= Nybegynder
14. april 2002 - 05:13 #2
Ok tak
Avatar billede startfirma Nybegynder
14. april 2002 - 08:47 #3
dex dexter>

Det var da en negativ holdning :)

maddog> Prøv snak med co-admin brugeren:

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fcs

Han har tidligere været ankermand for en sådan fest :) Måske det var på tide med en ny fest :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
14. april 2002 - 13:31 #4
startfirma>> jeg er skam ikke negativ, og ville også meget gerne med, men syntes bare at mange at de initiativrige er gået fra eksperten, men det er måske kun min opfattelse
Avatar billede startfirma Nybegynder
14. april 2002 - 13:43 #5
Jeg tror generelt at vi maler det mere sort end det er. jeg synes jeg ofte møder spændende mennesker herinde :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
14. april 2002 - 16:54 #6
startfirma, jeg må indrømme at jeg da også møder mange jeg kan snakke mange timer med, men det var mere sjovt før :)
men måske maler jeg det mere sort end det er pga jeg næsten aldrig er her mere pga for meget støj i indlægende osv :)
men hvis der er nogen der vil holde en fest i jylland(helt sønderjylland) så er jeg helt klar med på den
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2002 - 08:33 #7
Hvorfor skal i jyder have den? igen. I havde den jo også sidste gang.

Men det er en del af problemet med at stavle sådan en fest på benene. Vi er lovlig spredt geografisk. ljweb bor fx i Japan, han har ikke meget mulighed for at komme med til sådan en fest.

Hvis du vil hjælpe med er overkomme de problemer og stavle en fest op er jeg ret sikker på du vil blive modtaget med åbne arme. Nogen gode at henvende sig til som aktivist er nok fcs, nikolajdu og n0rmality.

Jeg er forresten helt enig med startfirma, meget af hvad der siges er 'lukke damp ud'. Præcis de samme problemer fandtes for 3 år siden da eksperten startede: nu hvor der er mange flere bruger kan man blot finde tilsvarende mange flere eksempler på 'dårlige brugere'.

mvh JakobA
Avatar billede =maddog= Nybegynder
15. april 2002 - 08:37 #8
ok. jeg vil følge op i nærmeste fremtid.
Avatar billede startfirma Nybegynder
15. april 2002 - 21:46 #9
jakobA - well spoken!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede fcs Novice
19. april 2002 - 22:19 #10
Jeg er da gerne med på at hjælpe igen, men har meget dårlig tid i øjeblikket. Mange brokkede sig over at det var i Jylland sidste gang og så kan man jo kun sige: Så tag da et initiativ selv ;-) Jalle og Borrisholt har vist
Avatar billede fcs Novice
19. april 2002 - 22:23 #11
(UPS) gjort et forsøg, men jeg ved ikke hvad der sker i øjeblikket. Min mening er, at man bør vente til efter sommerferien, da mange har eksaminer, etc. på de foreslåede tidspunkter. I mine øjne er det super-virgtigt at vi får lavet noget socialt af en art. Eksperten er ved at miste noget af sin fordums storhed og det må vi rette op på sammen. Forudsætningen for at vi kan gøre det sammen er, at vi mødes. Derfor: Al magt til Ekspertenfesten!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
21. april 2002 - 18:56 #12
hørt!!
men tålmodighed er en dyd. jeg er selv hængt op for tiden. og når det skal være, så skal det også være godt.
Avatar billede resten Nybegynder
01. juni 2002 - 21:52 #13
Maddog jeg har en masse *host host griner* perfekte billeder. du kan bare smide mig en mail så kan du hente dem på min ftp.