Avatar billede tmceu Praktikant
22. april 2002 - 03:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvornår er der kommet max. på point ?

Undskyld hvis dette spørgsmål har været stillet før, men jeg har ikke været særlig aktiv de seneste uger og kan ikke finde svaret i E-Nyt.

Og hvad med ranglisterne, bliver de korrigeret for alle indtjente point over max. ?
Avatar billede gryn Nybegynder
22. april 2002 - 04:06 #1
Det kom efter den nye version af eksperten kom (e3)

nej... ranglisterne bliver ikke korrigeret.
Avatar billede Jman Praktikant
22. april 2002 - 07:46 #2
"...de seneste uger..." er vist en understatement - Eksperten har været ude med version 3 (og pointbegrænsning) siden 22. januar : http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=68
Avatar billede tmceu Praktikant
22. april 2002 - 12:50 #3
superior >> det er såmænd ikke nogen understatement. Jeg har så sandelig været her, og var her også da E3 gik i luften, men fortæl mig lige hvor det fremgår at pointsystemet er ændret ? Ikke i ovenstående link, eller nogle af de E-Nyt jeg har kunnet finde.

I perioden op til E3 var der adskillige diskussioner om pointsystemer med admin deltagelse, hvor de i alle tilfælde nægtede at pille ved pointsystemet.

Jeg har ikke oprettet spørgsmål siden 10/1 og derfor var jeg overrasket, da jeg i går så en diskussion hvor max. point blev omtalt.
Avatar billede Jman Praktikant
22. april 2002 - 13:48 #4
...men da E3 gik i luften var det implementeret :)
Avatar billede tmceu Praktikant
22. april 2002 - 14:45 #5
Det er så i orden. Måske skulle jeg spørge noget mere, så jeg kan følge med i hvad der sker :-)

I kan få lov at dele de mange point for Jeres svar :-D